DIY - urob si sám/a

Tieto legíny som si raz kúpila lebo boli v zľave, mala som ich na sebe asi raz v živote, odvtedy mi iba viseli v skrini. Tak som sa rozhodla ich trochu prerobiť na polotielko alebo športovú podprsenku? Môže to byť aj to aj to. Nebolo to vôbec ťažké, bolo to úplne jednoduché.
Tu je pár fotiek ako som postupovala:
1.Nakreslila som si kriedou obrys aký mala mať tvar tá (budem jej teda hovoriť) športová podprsenka.
2.No a teraz som si to ručne obšila niťou.
3.Odstrihla som čo nebolo treba.
4.A tu je výsledok. :)
Celkom v pohode nie? Čo vy na to ? :))


8 komentárov:

  1. Páni, to je skvělý nápad! :) tohle by mě nikdy nenapadlo udělat z kalhot :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektné :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super nápad. Škoda jenom, že nesportuju:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je fakt super nikdy by ma to nenapadlo hneď to skúsim :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)