Líčenie očí - krok po kroku

Ahojte, ako som písala v predchádzajúcom článočku, tak dnes prispievam na svoj blog líčením očí. :)
Neviem to zaradiť, ale asi je to skôr večerné líčenie vo farbách čierna, fialová a zlatá. Tak sa vám snáď bude páčiť.
Tu je postup. :)

1.Vždy treba mať oko odlíčené !!! Ale to asi viete. Je dobré, pred nanášaním tieňov, si dať podkladovú bázu pod očné tiene. Vtedy tiene vydržia dlho a nepoškodene. Samozrejme ak je podkladová báza kvalitná. :)

2.Na celé viečko som naniesla fialkový tieň, samozrejme oveľa lepšie vyzerá keď je ten istý tieň nanesený aj pod spodnými mihalničkami v tenkej línii. Odporúčam tieň rozotrieť dostratena aby nevytváral moc ostré hrany.

3.Do vonkajšieho kútika oka nanesieme čierny tieň ale veľmi málo. Následne štetčekom rozotrieme dostratena. Tým štetčekom môžeme jemne prejsť líniu pod spodnými mihalnicami.
,

4.Do vnútorného kútika oka som naniesla zlatý tieň, jemne vklepala prstami a následneme štetčekom rozotrela dostratena.
A zatvorené oko.

5.Čiernym tieňom som si spravila linku.

6.Dovnútra oka som si naniesla čiernu ceruzku. Tip pre vás : Nahrejte si ceruzku nad zapaľovačom, pofúkajte a naneste. Čierna je tak ešte čiernejšia a čo je hlavné dlhšie vydží ! ;)

7.Nakoniec špirála, poprípade trsy alebo umelé mihalnice k tomu a tu je výsledok. :)

Tak čo poviete? môže byť? :)

3 komentáre:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)