Olivový olej

Na čo všetko sa dá použiť olivový olej ? Tu je pár z mnoho použití olivového oleja. Snáď vám niečo príde vhod :)

Lepšie trávenie - užívajte 2 lyžičky olivového oleja každý deň ráno nalačno. Robili to už starý gréci. Je ľahko stráviteľný, obsahuje množstvo nenasýtenej mastnej kyseliny olejovej a trávenie príjemne aktivizuje.
Lupiny - do vlasov vtierajte zmes teplého olivového oleja z troškou čistého alkoholu. zabaľte ich do fólie a uteráka. Opakujte raz za týždeň.
Strie - So vzniknuzými striami je náročné bojovať, ale ak čakáte bábätko, kože na brušku sa natiahne, preto si preventívne natierajte bruško extra panenským olivovým olejom.
Suché pery - urobte si píling pier jemnou zubnou kefkou. Potom na ne natrite zmes olivového oleja a včelieho medu. pomer olej - med je jedna ku jendej.
Spevnenie nechtov  - doprajte rukám kúpeľ  v teplom olivovom oleji. Nemal by trvať menej ako 5 minút. Neoplachujte, len nechajte prebytočný olej z rúk vsiaknuť do uteráka. Nechty, nechtová kožtička a ruky vám poďakujú.
Zjemnenie zhrubnutej kože  - Rizikové zóny : lakte, kolená, chodidlá, ruky. Zmiešajte rovnaký diel soli s olivovým olejom. Zmesou masírujte pokožku a potom opláchnite.
Žiarivo lesklé vlasy  - spravte si zábal z panenského olivového oleja, vaječného žĺtka, trochy piva a šťavy z polovice citróna. Nechajte pôsobiť 15 minút pod fóliou a uterákom a dôkladne opláchnite.

Ja osobne milujem olivový olej hlavne v šalátikoch. No a vidíte koľko užitočných vecí sa s ním dá robiť ! :)
S pozdravom Veronika ♥

4 komentáre:

  1. Ty jo, to jsem vubec nevěděla. Děkuji pěkne krásná vilo a jdu se vyčachtat v oleji od hlavy k patě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To o trávení je veľká pravda a ešte k tomu pomáha správnym živinám vstrebať sa do orgánov, pomáha taktiež pri chudnutí a mal by sa používať namiesto tých ostatných olejov, čo sa dajú v obchodoch kúpiť :) Ale niektoré veci som ani ja nevedela, som rada, že som nato narazila :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj máš pravdu ja si ho dávam skoro všade, aj keď vysmážať by sa na ňom nemalo, ale miesto obyč. oleja si dávam čerstvé maslo :P som rada že sa ti páči príspevok :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)