Dvojitá recenzia


Kúpila som si narodeninové ELLE, v ktorom bola vzorka Garnier BB krému - Light odtieň. Tak som si pekne vyčistila pleť a naniesla BB môj prvý dojem bol že krásne voňal, keď som ho však vytlačila na môj prst hneď som zbadala že toto light nieje. Neviem či som až taká strašne biela alebo čo ale na mojej pleti vyzeral priam hrôzostrašne. Nanášal sa v pohode no po chvíli vsiaknutia stmavol a spravil mi fľaky. Mám problematickú pleť tak som ho hneď dala dole. Samozrejme každý máme iný tip pleti, no mojej pleti absolutne nevyhovuje. Takže ja za BB krémom šalieť nebudem. :))
Prednedávnom som spravila taký kšeft s kamarátkou. Raz si odomňa požičala bielu košeľu, ktorú som už poriadne nenosila a nejak sme si písali na FB, že veď ja ju nenosím, že keď chce nech si ju nechá a ona že ok ale čo za to chcem. :D Tak mi písala čo mi ponúka a vybrala som si toto Sébium. (fajn kšeft) 
A spravila som dobre, pretože som s ním naprosto spokojná. Spĺňa všetko čo sľubuje (dočítate sa tu ).
Vonia tak jemne, asi ako čistota ?  :D No a ja si ho dávam na tvár každú druhú noc. :)
Čiže odporúčam. 

3 komentáre:

  1. Sebium Al mám také, na co ho používáš? A lokálně, že? :) Jinak mě vůbec nevoní, čistě už vuubec ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každému vonia niečo iné :) nie, ja ho používam na celú tvár :)

      Odstrániť
  2. Myslím, že na něj máme stejný názor :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)