Filmy

Takýmto príspevkom som sa dala inšpirovať u mojej obľúbenej blogerky Your Lucy . Pre mňa skvelé filmy, kt. by som si kľudne pozrela ešte raz :)

Lóve - dráma, romantický
 Red ridding hood (červená čiapočka) - fantasy, horor, mysteriózny
 Immortals (vojna bohov) - akčný,dráma,fantasy
 In time (vymedzený čas) - scifi, triler, akčný
 Coco Chanel - dráma, životopisný
 Colombiana - akčný, krimi, dráma, triler
 The art of flight (umenie letu) - dokumentárny, športový
 Into the wild (útek do divočiny) - dobrodružný, dráma, životopisný
 Shutter island (prekliaty ostrov) - dráma, triler, mysteriózny
 The vow (manželský sľub) - dráma, romantický


4 komentáre:

  1. immortals, in time a the wow sopm z toho videla aj ja...a moc sa mi lúbili 8)
    ale zaujímavo vyzeráaj columbiana a utek do divociny 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Into the wild je krásny film mám ho doma videla som ho niekoľko krát ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho videla raz a chcela by som zazit take dobrodruzstvo :))

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)