DOD v Oriflame

Na začiatok mám pre vás pár slov nie k téme. Pri najbližšej giveaway, budú pravidlá úplne iné. Pretože keď si porovnám rozdiel v komentovaní a sledovaní môjho blogu v čase kedy prebiehala giveaway a v čase kedy giveaway neprebieha tak som šokovaná. Nech máte akékoľvek názory. Nabudúce to bude o férovosti voči mojim pravidelným čitateľom.

Teraz k téme. Včera prebiehal v Nitre Deň Otvorených Dverí v Oriflame. Už v predchádzajúcich článkoch som spomínala že som sa stala poradkyňou a ešte stále to neľutujem. Mohli ste si nechať otestovať pleť, ochutnať Wellness drinky a nechať sa nalíčiť odo mňa. Čo ma veľmi potešilo, pretože je to moje hobby. Je to niečo čomu sa chcem v budúcnosti venovať. No zatiaľ som mala možnosť líčiť iba kamarátky a blízkych. Takto som líčila neznáme ženy, ktoré sa mi v očakávaniach zverili do rúk. A teraz nepreháňam, ale každá jedna odišla spokojná s úsmevom na tvári. Dokonca dve si odo mňa vypýtali kontakt !!! Čo ma nesmierne potešilo. :) Bol to síce dlhý deň ale dopadol nad moje očakávania, veľmi pozitívne. Aj keď ma boleli nohy za sto volov, tak to stálo za to. A za to všetko vďačím len Oriflamu a skvelým direktorkám Janke a Hanke. :)
Pripájam aj pár fotiek pre predstavu ako to vyzeralo :)

8 komentárov:

  1. tak to je super,že boli spokojné všetky zákazníčky :) som zvedavá na podmienky v giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som Oriflame poradca 8D ale líčiť by som si neskúsila 8D akurát tak seba 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jůů, mě už nikdo nenalíčil ani nepamatuju.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je uzasne, ze sa akcia podarila a videla si pozitivnu odozvu!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je ten naj pocit vdaka :)) tvoj blog poznam, velmi sa mi paci :)

      Odstrániť
  5. ahoj chcem sa opýtať ako to je s tým oriflame?... lebo aj mňa prehovárajú aby som sa stala :D ale neviem :Dje to v pohode?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to v pohode :)) je na tebe ako a či sa budeš v oriflame chciet posuvat dalej :P

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)