October cosmetic favorites

Moji favoriti pre mesiac október. Postupne všetko rozpíšem. :)

Špirálky prvá je od Oriflame - Wonder lash, kefka je z jednej strany kratšia a hustejšia a z druhej dlhšia a redšia. Kratšiu časť používam na tzv. rozčesanie a zahustenie rias a dlhšiu na predĺženie. Druhá je od L'oréal Paris - Volumissime x4 , krásne riasy zahustí a predĺži, má jednu chybyčku, že ich nedokáže tak dobre oddeliť od seba ako tá od Oriflame.

Tento makeup od Miss sporty som raz náhodou objavila v DMke stojí okolo 3eur.  Je dobrý prekryje toho na tvári dosť ale zmatnenie od neho nečakajte. Ja som si zobrala najbledší z troch odtieňov a sadne mi pekne. Používam ho ako podkladový makeup. :)

V poslednom čase sa mi páči oranžová farba, ale to bude asi tým že je jeseň. :D Lesk je od Essence je príjemnej vône aj konzistencie, nelepí sa a má jemné trblietky. Takže spokojnosť. Rúž je od Oriflame, dostala som ho od kamarátky je krásnej jesennej farby a dokonale sadne bleduľkám ako ja. Bohužiaľ už nieje v ponuke, takže si ho musím šetriť. :)

 Svieža vôňa Amazonia od Oriflame s exotickými, šťavnatými tónmi surinamskej čerešne, brazílskeho pomaranča, mučenky a viktórie amazonskej, s dozvukom tónov bambusu a pižma. Svieže vône sú skôr na leto ale ja ich mám rada stále. :) 


Hojivý zázrak alebo vajíčko od Oriflame pozná každý. Tak tento balzam je presne to isté iba na pery. Je veľmi dobrý, zvláčňuje pery a robí im dobre :D


Väčší krém je na suché ruky, čo máme v zime asi väčšina z nás. Obsahuje mandľový olej, ktorý ruky zmäkčí a zjemní na niekoľko hodín. Menší krém má  intenzívne hydratačné zloženie s bambuckým maslom, olejom zo sladkých mandlí a arniky horskej regeneruje a chráni suché, popraskané ruky. Oba od Oriflame. :)

3 komentáre:

  1. o tom make-upe som aj ja premyslala, potrebujem nieco lahucke na zimu :)
    a mam jednu milu povinnost, oznamujem ti ze som ta oznacila v mojom tagu a budem velmi rada ak odpovies na par otazociek ;)
    http://www.mishellaway.blogspot.sk/2012/11/tag-1111.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lesk vypadá moc hezky! Ještě by to chtělo foto na rtech :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by si mala velky zaujem kludne odfotim a poslem :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)