Ako skladujem dekoratívnu kozmetiku ?

Jednoducho :D V kufríku, ktorý máte asi každá druhá, kupovala som ho dávnejšie v Baumaxe a najviac sa mi páčil ten slonovinovej farby (čiže bledej farby), potom vo všelijakých kozmetických taštičkách. Trocha som to aj nafotila plus spravila gifko.

Skúšala som natočiť aj video, ale nepáčilo sa mi tak Vám musí toto stačiť, aspoň zatiaľ. :)



4 komentáre:

  1. Tak to si trafila, že tento kufrík má každá druhá.. :D Ja mám fialový, lebo v slonovinovej farbe boli len dva a boli poškodené :-/ :(

    S pozdravom Sue and colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jáj škoda, ale tak pokial splna ucel tak nech je hociakej farby :))

      Odstrániť
  2. ja ten kufík nemám,ale fakt by sa hodil lebo laky na nechty nám už z kufríka ktorý máme teraz vypadávajú a už pomaly nemám kam dávať ostatnú kozmetiku :D asi napíšem budúci rok ježiškovi :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite si ho zaobstaraj ked ho budu mat v akcii v baumaxe ! oplati sa, ja som ho kupovala za cca 16e. :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)