e.l.f. NESKLAMAL

Ježiško vie čo mám rada, preto ma zásobil dekoratívnou kozmetikou  ktorú samozrejme všetku postupne zrecenzujem. Prvým začnem balíčkom od E.L.F., v ktorom som si našla štetec na makeup (za čo som veľmi rada, pretože vždy keď som si robila objednávku tak ho nemali na sklade), púder na problematickú pleť, som s ním nesmierne spokojná. Dám vám hneď aj príklad, odkedy som ho začala používať moja pleť sa ukludnila, používala som všelijaké púdre na problematickú pleť napr. od Miss sporty, alebo essence no po tomto púdri mám pleť ukludnenú, fakt odporúčam kočkám s nedobrou pleťou, ja určite vyskúšam viac výrobkov od elfu na prob. pleť. :) Samozrejme ste si nemohli nevšimnúť Vianočnú sekciu na ich stránke mne sa tam zapáčili dva sety, ktoré mimochodom prišli v krásnych krabičkách. Prvý je Glitter eye - sú v ňom dva očné tiene a báza pod očné tiene. Myslela som si, že tiene budú o niečo väčšie ale nevadí svoj účel spĺňajú, bázu som ešte neskúšala ale keď ju odskúšam určite zrecenzujem. Druhý set je Ultimate lashes v ktorom sú troje krásne umelé riasy plus lepidlo, ktoré mi prišlo vytečené, čo mi nevadí pretože tie mini lepidielka vždy vyhadzujem, keďže väčšinou nelepia. Môžte vidieť, tiene v akcií. :)




2 komentáre:

  1. to som nevedela, že tm mali takéto krásne tiene, to očko je strašne krásne nalíčené

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)