Makeup for brown eyes

Pozerám si videá na YouTube a pozerám a tak ma veľmi zaujalo toto líčenie : Rihanna inspired makeup tutorial for brown eyes že som nazhromaždila produkty podobnej farby a začala sa líčiť. Netrvalo to dlho lebo je to jednoduché líčenie, no nepáči sa mi to tak veľmi ako líčenie čo vidíte na videu. No ona používa 5-krát také drahé produkty ako ja, tie musia kresliť samo :P Ale nie, ona je šikovná babenka, mám ju odsledovanú. No tak tu je teda výsledok, posúďte sami.
P.S.: Nejak mi nezaostruje foťák, dúfam že bude ok :/ Tak aspoň takto, čo vravíte ? Páči sa Vám toto líčenie?

4 komentáre:

  1. ano páči, velmi pekné líčenie.
    Inak rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí a kde môžeš vyhrať krásnu cenu:
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty mas ake nadherne mihalnice! Wow krasne licenie!
    Inak ak ta zaujimaju ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)