Vianočná červeň

Ahojte, tak čo ako sviatkujete ? Ja zatiaľ celkom v pohode s menšou nákupnou horúčkou a tak, ale to k Vianociam určite patrí. Ja si neviem predstaviť vianoce bez červenej farby, tá je všade, fakt všade okolo teba, keď sa poobzeráte minimálne jedna červená vec sa nájde. :)) Tak tu mám príspevok mojich červených obľúbencov.
Začneme najväčšou vecou a tým je šatka - ktorú som čírou náhodou objavila v HM za veľmi výhodnú cenu. Páči sa vám ?
Ďaľšie sú Swedish spa telový píling, ktorý je neskutočný ! Zanechá vašu pokožku hydratovanú, zjemní ju a vonia krásne. Potom tam mám Swedish spa anticelulitídový krém ktorý povedzme si na rovinu vás celulitídy nezbaví , ale tiež krásne vonia tak si ho patlám na stehná aspoň pre dobrý pocit :D 
Samozrejme nesmú chýbať rúže farby červenej, mám tam dva od značky Oriflame a jeden od Catrice a som veľmi spokojná.
Lesk na pery s jemnými trblietkami tiež od Oriflame, dva balzamy na pery od Neutrogena na suché pery a od Oriflame s krásnou vôňou jablka a pšenice plus s jemným zafarbením (ten vychvaľujem).
Červeň na líčka od Oriflame, cez zimu je oveľa prirodzenejšie mať líčka červené než bronzové ! 
Lak na nechty od Miss sporty, myslím si že ho má asi každá dievčina.
Náušničky, ktoré na foto síce moc nevidno ale sú tam také chutné malé ružičky a potom kamienky.
A samozrejme hojivý zázrak čerešňový, doma mám všetky, najradšej mám čokoládový a obyčajný ale nedá sa stále používať jeden a ten istý tak ho často mením. :)




2 komentáre:

  1. ten čerešňový hojivý zázrak mám tiež a je úplne perfektný (plus tá vôňa!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)