Absencia

Tak a som v tom aj ja, myslím to tak že mám chrípku :D :( Je mi na prt už niekoľko dní, najskôr som si myslela že sa z toho dostanem sama, pomocou čajíčkovania a bioparoxu, no je mi horšie, takže zajtra ma čaká návšteva lekára. Nemám moc rada lekárov, najradšej by som sa dostala zo všetkého sama.
Plánovala som pridať video o zbierke mojej bižutérie ale vôbec sa mi nepáči. Tak to musím nechať na inokedy. Tak vám aspoň takto píšem pár ,,zmysluplných" slov. Chcem teplo ! Chcem aby už skončila tá nikdy nekončiaca čľapkanica, to zamračené počasie.

Proste chcem byť minimálne tak spokojná a zdravá ako na tejto fotke.
Tak mi držte palce, nech sa čo najskôr vyliečim aby som mohla spraviť veeeeľa videí, pretože mám veľa námetov spísaných. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)