Dokonalé obočie

Ako má vyzerať dokonalé obočie ? Jednoznačne nie takto :

 Určite by nemalo byť príliš prekreslené.
 Príliš hrubé - takzvaný brežňev.
 Príliš tenké. Ak sa vám stalo, že vám napr. zhorelo obočie, tak si ho dokreslite, iné sa nedá nič robiť. No niektoré si ho tak pretrhajú, že im tam nakoniec nič nezostane a už im ani nenarastie naspať. Skúste sa tomu vyvarovať. :P
 Príliš ďaleko od seba.
A príliš blízko u seba. V poslednej dobe je to asi nejaký trend alebo čo, no váš nos to akurát predĺži a to nieje pekné. Aj v mojom okolí sa hmýria baby čo vyšli od kozmetičky s nafarbeným obočím, ono to obočie je pekné rovné, ale tak dlhočizné a blízko nosa že to pekné nieje. Pokiaľ nemáte dokonalý nos, tak nepodliehajte tomuto trendu. :P
A toto asi žiadny komentár nepotrebuje. :D:D:D

Dokonalé obočie si vytvoríte podľa týchto štyroch pravidiel:
1. Obočie by malo začínať v jednej línií so stranou nosa.
2. Takzvaná strieška obočia by mala byť v línií so stredom dúhovky.
3. A Koniec obočia by malo byť v línií, ktorá začína v strede vrchnej časti pier a končí na vonkajšom kútiku oka.
4. Farba obočia by sa mala približovať čo najviac farbe vlasov !!!

P.S.: Rada by som odmenila aktívnych čitateľov v mojej giveaway. :))


7 komentárov:

  1. mne tie zarastene obocia pridu strasne 80te roky ako volakedy Madonna, strasne asexualne mi to pride

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto som uz raz čítala a snažila som sa ale moje obočie je divne :D neviem ho upravit vobec

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale podla mna ty mas pekne obočie, len by som ho trocha zvýraznila, nech je tmavšie :)

      Odstrániť
  3. tak toto je fakt super zhrnutie toho čomu sa treba vyvarovať :D ty ho máš fakt krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teoreticky to zvládam, ale prakticky nie :-( , asi sa premožem a navštívim odborníka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)