Gabriella Salvete - LÍČENIE

Bola som v 101 drogerií pred pár dňami a mali akciu na mono tiene od www.gabriellasalvete.com, tak som si dva naj tiene uchmatla, pretože väčšina už bola vypredaných. Každý stál 0,99e , teda aspoň som si myslela no keď som platila tak mi tú akciovú sumu zarátala iba jednu a druhý mi dala za plnú, čo bolo 2,79e. Tak som sa jej spýtala a ona povedala, že asi som sa zle pozrela lebo že nie na všetky tiene je tá zľava. Hlavná vec, že tam bola iba jedna cenovka po tými tieňmi. Omg, kašlala som na to a aj tak som si ho zobrala. :P

8 komentárov:

  1. Skvele to vyzerá. :) A aký make-up používaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka, používam od oriflame na zmatnenie a od dermacolu na prekrytie :))

      Odstrániť
  2. kéž bych se uměla takhle parádně nalíčit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekne!
    Inak ak mas niekedy problematicku plet odporucam tento vyrobok: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/himalaya-neem-po-tretie.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka za tip, vyzera dobre a urcite vyskusam, cena je prijatelna, takze idem objednavat :))

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)