Giveaway Oriflame

Ahojte, keďže pracujem už dlho s Oriflame, tak sa mi nazbierali menšie zásoby, ktorých mám tak veľa, že sa ich potrebujem postupne zbaviť :D A preto som sa rozhodla že jednu alebo jedného z Vás obdarujem balíčkom, ktorého obsah vidíte už na fotke. :)

Pravidlá sú jednoduché:
1. Sledovať môj blog cez GFC a FACEBOOK
2. Napísať mi aký príspevok by sa Vám páčil na mojom blogu
3. Napísať mi Váš email
4. Ak budete zdielať moju giveaway na svojich blogoch alebo fb stránkach, môžte napísať aj druhý komentár, do ktorého mi napíšete link kde ste zdielali. :)
Balíček obsahuje: Vôňu Eclat Weekend, krém na ruky a mydlo Brazil nuts, špirálu Wonder lash, očnú linku v pere, hojivý roztok na vyrážky, ošetrujúca krycia tyčinka a ošetrujúci olej Pure Nature Organic Tea Tree +  vzorky.

Jednoduché pravidlá, super výhra ! Treba sa zúčastniť. :)
Výhercu vyberiem cez Random.org 20.1. 2013, takže máte dva týždne, veľa šťastia. :)

20 komentárov:

  1. líbil se mi příspěvek Život je změna

    july.mayova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líbí se mi recenze na dekorativní kosmetiku,a uvítala bych treba DIY ;)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najradšej mám recenzie, diy alebo outfity:)
    brunette13@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejaké DIY projekty. :P :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. DIY a nebo ruzné články beauty, fashion :)
    misa.pavlikova15@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Viac líčení a diy :)
    marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlasím.. mám moc ráda DIY a třeba i recenze na kosmetiku :)..
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc se mi líbí článek o tom, jak skladuješ kosmetiku:-)
    a cokoliv kosmetického prostě:D

    gfc: color.beam
    FB: josefina blahova
    mejl: color.beam@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám ráda všechny kosmetické články:))

    Gabriell.la@seznam.cz a na facebooku- Gabriela Dirgasová.)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Článok s obľúbenými blogmi,jednoduché diy,rôzne tipy :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. zdieľam na fb tu http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=123335454502451&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ivanka62@gmail.com
    ja mám rada D.I.Y články :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mne sa tvoj blog tak veľmi zapáčil, že je jedno aký článok pribudne rada si ho prečítam, prijala by som viac diy, ale podľa seba viem, že nie je ľahké vymyslieť niečo nové a originálne, krásne líčiš a veľmi sa mi páčia fotky, alebo článok s maximálnymi prepadákmi v kozmetike, aby si tak prípadne varovala baby, ktoré sa s nimi ešte nestretli
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ako už bolo veľa krát napísané, aj ja mám rada DIY :)
    marth.w@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. a dala som link na tvoju GA do tohto článku na mojom blogu http://keytothegardenofdreams.blogspot.sk/2013/01/ako-postavit-snehuliakad-navod-pre.html
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super giveaway! Sleduju tě jak na FB, tak na GFC. :) Jinak mě by se líbilo víc postů o líčení. :)
    srbova.lucie@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj :) Ja som tvoj blog objavila len nedávno, ale veľmi sa mi páči DIY, pretože máš talent na takéto vecičky, ja by som napríklad na tú kabelku nemala nervy :)
    Giveaway budem zdieľať na svojom blogu Staniella-My Passion

    a samozrejme, fb sledujem tiež.
    stanislavadanis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Páčia sa mi články o kozmetike :) často tu nájdem užitočné rady.

    evia.evo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)