My skin care routine

Dnešný článok je o tom ako sa starám o svoju pleť. Moja pleť je problematická  citlivá, mastiaca sa, čiže asi tá najhoršia kombinácia. No keby nepoužívam tie prípravky, ktoré používam tak by bola ešte horšia. Samozrejme netreba to preháňať, pleť si potrebuje niekedy aj vydýchnuť, denne používam akurát tonizačnú vodu, a pleťové mlieko na zmatnenie pleti bez toho sa proste nezaobídem. Ostatné výrobky, tak dva krát do týždňa.
1. Píling - Swedish Spa od Oriflame, je jemný, príjemne vonia a pleť po ňom zostane okamžite jemná, vôbec ju nedráždi ako niektoré kt. som už skúšala. Má 75 ml, vydrží dosť dlho.
2. Maska - Acneclear od Dermacol, po nanesení na tvár a dekolt sa síce nemôžte ani pohnúť, pretože stvrdne, ale keď si masku odstránite vodou tak máte krásne stiahnuté póry, pleť jemnú, hladkú ako bábätko a ostane vám taká dosť dlho aj po nanesení makeupu !  Za tento výrobok má u mňa Dermacol jedno veľké mega plus ! :)
3. Tonizačná voda - Optimals od Oriflame, no čo k nej, krásne vonia, zmatní presne tak ako sľubuje, takže odporúčam.
4. Mlieko - Optimals matte touch od Oriflame, je to jemné mliečko, ktoré sa ľahko vstrebáva, už po prvom použití mi pleť zostala matná a neleskla sa hneď. Taktiež odporúčam.
5. Očný krém - Aqua-Rhythm a Ecollagen(3D+) od Oriflame, Aqua rhythm používam častejšie, ten je na hydratáciu a zjemnenie očného okolia, úplne mi vyhovuje je jemnučký, krásne vonia a očné okolie pekne zjemní, no a ten druhý Ecollagen(3D+) používam málo kedy, ten je určený pre vyššie vekové skupiny než som ja, ale niekedy je fajn, napríklad po nejakej dlhej noci :D Je príjemne chladivý a samozrejme má zjemňovať vrásky, no to ja nemôžem vedieť, pretože žiadne vrásky ešte nemám (klop-klop). :D
6. Báza pod makeup - Matt control make-up base od Dermacol. Chcela som ju vyskúšať či naozaj zmatní, dlho som váhala pretože predsalen tá cena je trošku vyššia, no tak raz som sa na cenu vykašlala a odolala som pokušeniu a výsledok ? Báza ako každá iná, milujem bázy od Dermacolu no bohužiaľ táto nesplňuje všetko to čo sľubuje, predtým som používala Satin make-up base, tá mi výborne vyhovovala a táto mi príde že je taká istá, takže v podstate mi vyhovuje, len som sklamaná že nezmatňuje (aspoň teda mňa nie).
A ako dodatok používam na noc tieto dva krémy, samozrejme že nie naraz, striedam ich. Tie mi predpísala kožná. A výsledok ? Žiadny !!! Toľko prachov to stojí a nie a nie to pomôcť. Možno to niektoré poznáte. :P

P.S.: Otázky hociakého typu mi môžte klásť tu : http://ask.fm/LifeInPicture :) A nezabudnite na giveaway oriflame . :))

2 komentáre:

  1. na takovou péči o pleŤ bych tedy neměla chuť, jsem strašně líná :D :D ale obdivuju tě, že se o svoji pleť takhle staráš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak asi mas krasnu plet, kt. staci iba voda...co by som ja za taku dala :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)