Pár slov

Ahojte, dnes som videla skvelý tag u !MissBeautyAddict!, ktorý natočím aj ja zajtra. Bude o mojej zbierke rúžov a leskov na pery, tak sa máte na čo tešiť. :) Taktiež sa určite zapojím do jej super GIVEAWAY. Celý jej blog je skvelý, krásne líči, a je mi aj veľmi sympatická vo videách(vždy sa veľmi nasmejem). Určite môžem tvrdiť, že patrí medzi naj blogerky na slovensku.
Inak mi je veľmi lúto, že príspevky komentuje minimum báb, pritom vás tu mám 117 čo je pekné číslo. Možno nemáte čas, možno sa vám nechce, možno sa vám nepáči. Ak posledná možnosť, tak mi určite napíšte, nebránim sa žiadnemu názoru, práve naopak aspoň budem vedieť čo zmeniť. :)

2 komentáre:

  1. Si veľmi milé a pekné dievča, ja som sa prihlásila len včera, pretože sa mi blog páči :) ono sa to určite rozhýbe len treba byť trpezlivá.. aj mňa niekedy zamrzí, keď sa snažím a články sú bez väčšieho povšimnutia.. takže ťa chápem.. :) Teším sa tvoje video..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka :) snad sa bude pacit zajtra, a hej som nedockava :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)