Metal flip

Že idem do drogérie po odličovacie tampóny a krém na tvár, to určite. Skoro vždy si kúpim niečo čo na lístku napísané nemám. Tentokrát to bol lak na nechty od Miss sporty: Metal flip v odtieni 050. Čo je zlato-bronzový, no mne skôr príde ako odtieň 040. No nevadí. Každopádne sa mi páčil tak som si ho kúpila, keď som si s ním však nalakovala, tak mi neprišiel taký pekný, no dnes čo je už druhý deň od kúpi, sa mi páči. :D Neviem či aj vy mávate také pocity ako ja, že sa vám niečo páči, potom nie a potom zasa áno. :))
Inak mi je už lepšie, zázvor pomohol :)

4 komentáre:

  1. Moc pěkná barva. Metalické odstíny já můžu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano ano...podobne pocity zdielam aj ja...najlepsie ked sa mi nieco "nepaci" ...vysmarim to a potom o tom snivam...
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)