New in - recenzia

Ahojte. V poslednom čase ma to stále ťahá na nákupy, aj dnes som bola v drogérií, že potrebujem odličovacie tampóny. Určite som skončila iba pri nich, no jasné, ale o tom potom :D
Tak teda prispievam menšou recenziou výrobkov.

Odličovač očí - Ziaja - A moje dojmy sú jednoznačné, už si ho nekúpim. Odlíči mi veľmi ľahko makeup z tváre. Riasi a viečka mi tiež odlíči, no miesto toho aby mi to zostalo na odl. tampóne, to mám všetko pod očami, a keď si chcem to okolie očí odmaľovať tak si akurát tak podráždim tú jemnú kožu a je to veľmi nepríjemné, pretože to nejde. Čiže nakoniec aj tak použijem obyčajný krém na odlíčenie.

Lak na nechty Miss sporty Lasting colour odtieň 151. Lak mi vydržal neporušený 7 dní, na ôsmy sa na jednom prste ošúpal. Takže už som si kúpila aj iný odtieň a idem hneď lakovať.

Štetec na gélovú očnú linku od Catrice, ktorým si nanášam tieň na obočie. Ale iba tou plochou zrezanou stranou, tú druhú stranu nepoužívam, s tým sa nedá nič robiť poriadne.

Tento 120 ml zázrak. Je to žihľavová vodička na vlasy, ktorá obsahuje žihľavový extrakt, vitamín C a vitamíny skupiny B, ktoré podporujú regeneráciu vlasov. Používaním tohto produktu som zaregistrovala aj rýchlejší rast vlasov !!! :)

Posledným produktom je tento rúž od Rimmel Kate Moss č.03. Má príjemnú vôňu a aj konzistenciu, nieje ani mastný ani matný. Krásne splynie s farbou pier, som s ním spokojná, určite vyskúšam ešte nejaký odtieň ale aký ?  Ja ich chcem všetky :D

No a čo by som to bola za závisláčku, keby si nekúpim nejaký magazín, tentokrát to bola Emma, inak nikdy neodolám ELLE. :))


 Točila som aj video, dokonca niekoľko krát, no vôbec som sa sama sebe nepáčila. Tak to sem nebudem cápať :D Ak chcete, na FB nájdete adresu videa :)
P.S.: Na videu sú aj iné produkty, o tých napíšem neskôr. :)

Majte ešte krásny slnečný deň a nezabúdajte na GIVEAWAY . ♥

7 komentárov:

  1. vidíš, vravela som ti o tej Ziaji ;) ale som rada, že nie som jediná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej dobre si hovorila :)) škoda peňazí :D

      Odstrániť
  2. Ten odlicovac som mala aj ja. Oci mi zbytocne rozdrazdil lebo riasenka s nim dolu nesla a ked isla tak stylom, ako keby som si drhla oci drotenou kefou. No proste otras!!!! Ten odlakovac mam aj ja a milujem ho! Ked vyprcha z nechtov ten "smradok" s neho ostava strasne krasna vona. Iny uz asi nebudem chciet. a Emmu zobznujem, tu knihu som precitala na jeden dych za cca 3,5 hodiny. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak, mame rovnakí názor :)) ja som knihu ešte nečítala, ale asi je dobra keď si ju na jeden dych precitala:) no musím aj ja :P

      Odstrániť
    2. je to oddychovka :) nič duchaplné, ale ja som to dala na jednu cestu busom do školy :)

      Odstrániť
    3. mne sa pacila...prisla mi vtipna celkom :-)

      Odstrániť
  3. Ahoj :) v akej drogérii si kupovala tú vodičku na vlasy a kolko stála? :) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)