OOTD

Dnes je v Nitre hrozné počasie, prší, sneží, fúka a je neskutočná zima. A ako som to zistila že je tak vonku ? Priateľ sa rozhodol že si musí ísť niečo vybaviť. :D Akurát v tomto čase. Nevadí aspoň som ho využila na odfotenie môjho outfitu :D Zakiaľ som sa ,,štelovala" vonku tak on sedel v aute a cvakol ma. Keďže som mrzla tak som tam dlho nevydržala a vznikli z toho akurát dve dobré fotky. :))
Mala som ísť poobede s babami na kávu, no nevyšlo to, tak som sa rozhodla že upečiem jablkovú a orechovú štrúdľu, už mi na ňu tečú slinky. :)
Snáď aspoň u vás v iných mestách máte lepšie počasie. Prajem ešte pekný deň. :)

8 komentárov:

  1. krasny kabatik mas :) tebe stacili 2 foto a tie boli hned aj na uverejnenie.?.to keby mna si videla.. esteze mame tie digitaly :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) boli tri fotky ale iba dve z toho uverejenitelne :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. dakujem, a dakujem aj za pozvanie na giveaway, ja ta tiez pozyvam na moju valentinsku giveaway :)

      Odstrániť
  3. Strašně ti to sluší! :).. ten kabát s tím šátkem - ách ♥ :)..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. odkial máš prosím bikery? su krasn

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka, mam ich z N Centra zo Sindy cat :))

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)