Každodenný makeup

Presne tak každodenný, to by musela byť nejaká udalosť alebo náladička aby som sa nalíčila inak. :) Toto líčenie je veľmi jednoduché. Stačí makeup, púder, hnedý tieň, špirála , trocha bronzéru, balzam na pery a môžem vyraziť medzi ľudí.
Prvá fotka je fotená dávnejšie, druhá je moje očko a tretia sú použité produkty :))
1. Trio očné tiene od oriflame - používam iba ten hnedý ako linku 
2. Špirála Miss sporty - na zahustenie a predĺženie
3. Špirála Oriflame - na rozčesanie, pretože má skvelú kefku
4. Tiene na obočie Oriflame
5. Makeup Dermacol č.208 - na prekrytie nedokonalostí
6. Makeup Maybelline AFFINITONE č.03 ako základ ktorý výborne hydratuje 
7. Bronzové guličky od Oriflame
8. Tieň v takom pere (?) - biely na zvýraznenie oka, používam ho do vnútorného kútika oka
9. Čierna ceruzka na oči od Miss sporty - klasika, na vnútornú líniu oka
10. Púder od Dermacol č.1

Zabudla som odfotiť balzám :/ Ale je to tento KLIK :)

10 komentárov:

  1. Jsi krásná a moc ti to sluší :) Ale já ráno vstávám pozdě, takže jsem ráda, že stihnu řasenku, BB, pudr a razím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja bez makeupu rano nikde neodídem, takže si vždy privstanem...beztoho by to nešlo :D dakujem :)

      Odstrániť
  2. vyzeráš krásne, pristane ti to :o) mne sa strašne pači tvoje obočie, vidím že aj ty maš tie tiene na obočie od oriflame, mne sa bohužial rozpadli.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no mne včera tie tiene padli na zem som myslela že je už po nich, ale nič sa im nestalo našťastie :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)