Korektory - RECENZIA

Ahojte, verím že máte pekný víkend, vonku je krásne a dokonca u nás už krásne čvirikajú vtáčiky, čo mi pripomína jar. Juj bodaj by to takto zostalo, už ma nebaví vkuse nosiť bundu a kabát. :P
Dnes som sa rozhodla napísať recenziu na korektory, kt. vlastním. :)


1. 3-korektor od Oriflame. Jedno slovo-výborný !!! Zelená časť výborne prekryje začervenania, oranžová prekryje kruhy pod očami a žltá/biela je aj na kruhy aj na tmavšie miesta veľmi dobrá.


2. Korektor v tyčinke od e.l.f., prekrásne vonia, dobre kryje a nádherne sa mi prispôsobí na pokožke.


3. Korektor od NYC, tuším mám ten najbledší. Má príjemnú konzistenciu aj farbu, jediné mínus je to,  že je veľmi mäkký a pri nanášaní sa mi ohýba do všetkých svetových strán. :D


4. Korektor na problematickú pleť od Miss sporty. Mám ho už veľmi dlho ale vôbec ho nepoužívam, pretože je na moju pleť príliš oranžový. Takže ani vám neviem povedať, resp. napísať či pomáha na pleť.


5. Tekutý korektor od Oriflame, má stredne kryciu schopnosť, na moju pleť je trošku tmavší ale pri líčení mi padne vhod. Čiže môže byť.


6. Korektor vo vysúvateľnej ceruzke od Oriflame tiež na problematickú pleť, musím povedať, že tento korektor naozaj pomáha vysušiť resp. zminimalizovať vyrážku. Farby som sa pri prvom otvorení zľakla ale na pleti sa pekne prispôsobí. Čiže odporúčam. :)

7 komentárov:

  1. ten od oriflame vyzerá dobre,čítala som naň veľa dobrých recenzií

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ktorý? :)) sú tam tri od oriflame

      Odstrániť
    2. :D myslela som ten prvý,vynechala som slovíčko :)

      Odstrániť
  2. Teda, ty jich máš! Já vlastním jen jeden, který skoro nepoužívám. Nejdůležitější je pro mě roll-on na kruhy pod očima :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. minule som presne po ňom pozerala....už by bolo na čase zaobstarať si ho :))

      Odstrániť
  3. Ten korektor Miss Sporty je dobrý, má velkou výdrž a dobře kryje. :)) Teda aspoň mně vyhovuje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám ten prvý od oriflame a som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)