Nekúpim

Presne tak, stačila mi vzorka. Tento BB krém je väčšia oranžáda než pomaranč. Páčil sa mi obal tohoto krému, natrafila som na vzorku v jednom časopise, tak som ju odskúšala. Samozrejme a našťastie najskôr som si trošku vytlačila na ruku. No a tu vidíte výsledok. :D

Vzorka bola v odtieni medium.

Po vytlačení vyzeral ako taký redší krém s jemnými tmavšími čiastočkami.

Po prvom rozotretí vyzeral celkom fajn :)

No po celkovom rozotretí to dopadlo takto. Naľavo bez blesku, napravo s ním. Škaredá oranžová farba. Po zaschnutí to dokonca bolo dosť suché. Pripadalo mi to ako po nanesení penového makeupu. No proste hrôza. Tento BB krém si určite nekúpim, a pritom tak pekne vyzeral :D

P.S.: GIVEAWAY :)

2 komentáre:

  1. no vôbec nevyzerá dobre teda,až na ten obal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuu a to som sa tesila, ze ma vybrali ako testerku...tak uz radsej ani posielat nemusia...aj to do osmeho chcu recenziu a este dneska nic nemam

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)