NEW IN - recenzia

Dnes som vám pripravila článok s novinkami,  ktoré som už aj niekoľkokrát odskúšala. A sú to tieto štyri vecičky. :)
1. Posilňujúci balzám Oil repair 3 od Garnier na suché a poškodené vlasy. Prečo 3 ? Pretože obsahuje 3 oleje a to : olivový olej na intenzívne vyživenie, avokádový olej na pružnosť a olej z karité pre hebké vlasy.
Môj dojem je výborný. Krásne vonia, ľahšie sa po ňom rozčesávajú vlasy, vlasy sú jemné , vďaka olejom aj krásne lesklé. Čiže určite odporúčam :)

2. Affinitone od Maybelline. Píšu, že to je hydratačný makeup pre dokonalé zjednotenie pleti, s vitamínom E, ktorý pleť hydratuje a chráni. A píšu pravdu, len by som dodala že krásne vonia a veľmi dobre kryje. Zaradila by som ho do skupiny so strednou až vyššou krycou schopnosťou.

3. Lip seduction lipstick od Dermacol. Je to hydratačný rúž s vôňou lichi. Ja ho mám v odtieni č.02, vyzerá byť dosť bledý ale nieje, na perách vytvára takú prirodzenú farbu. Dlho vydrží a má klikacie otváranie. Čiže môže byť.

4. Lak na nechty Clubbing colour od Miss sporty. Je v odtieni č.453. Má široký šteček, čím sa dobre nanáša. No myslela som si, že to bude krajšie vyzerať na nechtoch :D Ale verím , že v lete keď sa opálim tak táto žltá krásne vynikne :)

P.S. : Možno sa čudujete prečo mám balzám aj makeup na suchú pokožku (kedže som už niekoľko krát spomínala že mám mastnú pleť), je to z jednoduchého dovôdu. Beriem teraz také lieky na pleť, ktoré mi ju vysušujú. :)

P.S. : Už iba 4 dni do vyhlásenia GIVEAWAY !!!

2 komentáre:

  1. klikacku od demacolu mam taky v odstinu 02 a je bozi ! naprosto! jen skoda ze uz tam skoro nic nemam :( rozhodne je moji stalici co se tyce rtenek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odkedy ho mám aj ja patrí do top mojej zbierky rúžov :)) treba dokúpiť :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)