Red shoes

Dnes je zase krásne počasie. Sukňu sa von ešte neodvážim dať, určite by som hneď nachladla. Ale aspoň takto zo sukňou som sa doma pofotila. :)) Lodičky sú mojou srdcovkou, už aby bola nejaká príležitosť si ich dať, sukne nosím prevažne na jar a v lete. Psaníčko som si spravila sama, mám ho aj v jednom príspevku. Tričko je jednoduché s nariasenými rukávmi čo na foto nevidno pretože tam mám vlasy. A sako ktoré držím v ruke je z HM-ka jednoduché čierne uliate.
No a týmto outfitom by som sa chcela zapojiť aj do Fashion Challenge kde sú tento mesiac hlavnou témou pásiky.
Páči sa vám outfit? :))

12 komentárov:

  1. taky mě hned napadlo, že sukně je až moc krátká ;)
    boty jsou hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka...:D no je kratka netvrdim ze nie :D no nic mi netrci :D

      Odstrániť
  2. ty s tvojou postavičkou si to kľudne môžeš dovoliť ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkný outfit! :) a krásné botky! :) našla jsem tě přes FB fashion challenge a sleduji! :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem a dakujem..:)) idem čeknúť tvoj blog :)

      Odstrániť
  4. Krásné botky, i celý outfit, i když to psaníčko se mi k tomu až tak moc nehodí.
    Ale nemůžu si odpustit jednu poznámku, doufám, že to nevyzní blbě - chci Tvůj zadek!!! :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, no rozhodovala som sa medzi dvoma psaníčkami , toto sa mi k tomu hodilo viac :P a vďaka za ten zadok :D

      Odstrániť
  5. Veľmi sa mi páči, keď sú lodičky výraznej farby :-) Ja mám sýto modré. Občas sa cítim divne, keď na sebe nemám nič modré, ale aj tak sa mi to páči :-D
    A... tiež chcem tvoj zadok a nohy O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď máš iba lodičky modrej farby, tak to krásne vynikne :) len treba byť v ostatných veciach dokonale zladená :D

      Odstrániť
  6. tie červene topanky sú božské veri :) velmi ti to pristane

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)