20-ročný top

Ahojte ! :)
Dneska po práci ma čakal v schránke žltý lístoček, prišiel mi balíček v ktorom bola kabelka, o nej ale neskôr. Na poštu som išla s priateľom, po ceste naspäť ma cvakol v mojom outfite, ktorého hlavnou zložkou bol ten 20-ročný top. Je po mamuš, chcela ho vyhodiť, že ho už nenosí, ako malá si pamätám, že ho nosila veľmi rada a mala k nemu aj sukňu tej istej farby. No, tak som si ho zobrala, reku mamuš, zúž mi ho, ja ho budem nosiť určite. :D A tak sa aj stalo. Mne sa veľmi páči, možno sa pozdáva aj niektorej z vás. :)
 Jedna stromová. haha :))
Svetrík-ebay, top-po mamine, rifle-new yorker, kabelka-oriflame, náramok-kik, balerínky-sindycat.
A nakoniec jedna nekvalitná. :)
Majte peknú stredu :)

8 komentárov:

  1. ty si aká krásna!:O
    a ten top je skvelý, a tá jeho farba <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten top je veľmi pekný :-)) vôbec nevyzerá že má 20 rokov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj naživo úplne kvalitný žiadne žmolky, vyšúchanie alebo dačo. ktovie z čoho je :D

      Odstrániť
  3. ten topík je krásny, ta farba sa mi velmi pači :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekne si sa obliekla:) super:) a si riadne pekná:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)