Ahojte :)

Tak sa vám konečne prihováram aj prostredníctvom pár slov. Ešte stále som chorá, už je to asi tretí týždeň, už neviem čo zo sebou, rána a večere sú najhoršie, asi to poznáte každá.
Mám aj všelijaké novinky (oblečenie a kozmetiku), rozmýšľam, že o nich natočím video. Čo vy na to ? :)
Ďaľšia vec je, že počas tej mojej choroby som premýšľala aj nad blogom ako inak a rozhodla som sa pre pár zmien. Sami si ich možno všimnete, ale netýka sa to dizajnu, týka sa to písania príspevkov. No o tom potom. :P
Dneska tu môžte vidieť môj dnešný outfit, s priateľom sme boli v meste niečo vybaviť a potom v N-centre niečo pokúpiť. Vonku bolo veľmi teplo, až s takým teplom som nerátala, preto mám na sebe dlhé nohavice.
Vtipnejšia fotka. :D
Vážnejšia fotka. :D
Aby som nezabudla, to niečo v ruke čo držím je vejár. :D

6 komentárov:

  1. Sluší ti to !
    Ale já jsme si lámala hlavu s tím co to je vejár ... :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D ale už vieš a to je hlavné :D
      dakujem :)

      Odstrániť
  2. sluší ti to :) kozačky vapdají skvěle :)

    Ráda bych tě pozvala na giveaway, která teď právě probíhá na mém blogu :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)