AVON - už som v ňom

Názov dvojzmyselný :D
Ahojte. Pred pár dňami som sa zaregistrovala do Avonu. Všetko prebiehalo veľmi jednoducho, dostala som katalóg, pozrela si ho, ukázala aj pár iným ľuďom a spravila objednávku. S prvou objednávkou som sa hneď aj zaregistrovala aby som mohla využívať zľavy. Spravila som objednávku nad 35e a dostala som špirálu Super shock ako darček , ešte som ju nevyskúšala ale odvšadiaľ počúvam na ňu iba pozitíva. A za registráciu som dostala krém na ruky :)

Pri registrácií som podostávala plno rôznych vzoriek, takže sa teším na skúšanie. Taktiež aj katalógy a rôzne doplňujúce materiály. 
Vzorky- krémy na tvár, dámske aj pánske vône, makeup, rúž,...
Tu sú vecičky, ktoré som si objednala pre seba a ktoré som dostala ako darček.
Zľava lak na nechty Color trend a Nailwear pro+ ktoré určite uvidíte na nechtoch, linka na oči-ešte som ju nevyskúšala, spomínaná špirála, bahenná pleťová maska z minerálmi z mŕtveho mora, rúž s dlhotrvajúcim efektom, odličovacie mlieko-jedno balenie som už minula a musím uznať je zatiaľ najlepšie a najšetrnejšie k pleti aké som doposiaľ mala, posledný je krém na ruky ktorý som dostala ako darček za registráciu. :)

Celkový dojem z registrácie a z prvej objednávky je pozitívny, hodnotím 10 z 10 :)
Majte peknú nedeľu ešte. :)

3 komentáre:

  1. tá špirála je dobrá, ale mne osobne nestačí.. pekne oddelí riasy ale nezhustí takže nieje to ten taký pravý pohľad :D :) ale je fajn:) aj to odličovacie mlieko je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne pekne :) Nám mamča objednala teraz krém na ruky, 3x šampóny a jeden set, kde je sprchový gél, telový sprej a telové mlieko + si kúpila aj nejaké svoje make-upy :) Pekné darčeky si k tomu dostala ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten krem ma sestra tak uvidime co je to zac :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)