Love alpha ♥

Taký názov má špirálka, ktorú vám dnes predstavím. Možno ste o nej už počuli, možno ste ju videli vo videu zahraničnej vlogerky alebo na ebay. Ja som si ju objednala, lebo sa mi veľmi páčila a ktorá nechceme mať ešte dlhšie riasy bez použitia lepidla ? Ja teda určite chcem. Cenovo ma vyšla okolo 3 eur, čo je myslím super cena. Balíček mi prišiel klasicky do troch týždňov. Bola to malá obáločka v ktorej sa nachádzal papierik s návodom a dve špirálky. No, jedna je špirála a tá druhá obsahuje prírodné vlákno alebo tkaninu ako chcete. Má krásny obal - matný, zlatý s leopardím vzorom. Po otvorení špirály som zacítila ten klasický ,,čínsky" zápach. No kašlala som na to a vyskúšala som.
Na fotke môžte vidieť moje obočie ala brežnev :D Ale ide o to, že na ľavom oku je oko bez špirály a na pravom s Love alpha. Podľa mňa viditeľný rozdiel. 

Takže plusy sú, že vám krásne predĺži mihalnice, nepotrebujete lepidlo ani nepotrebujete ísť do kozmetického salóna na 3D mihalnice. Stačia vám tieto dva malé zázraky a máte krásne riasy. :)
Mínusy - po celom dni mi začali tie vlákienka večer opadávať a dostali sa mi do oka a to je dosť nepríjemné. Ale to sa mi stalo iba keď som mala oči nalíčené od rána až do večera. Takže myslím že to je zanedbateľná nevýhoda. :)


Snáď som vás inšpirovala :)

8 komentárov:

  1. vyzerá to skvelo,tieto dve vecičky vidím prvý krát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty máš krásne riasy aj bez riasenky! ach! :).
    a vyzerá dobre, aj keď som o nej ešte nepočula.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suhlaism s vyššim komentarom, že mas krasne riasy aj bez špiraly, inak pokial som si neprečitala to že si si ju objednala, tak som si myslela že je od činanov,to nie je v zlom, len taku špiralu s takymto obalom ma spolužiačka..tak som si myslela ze to je ta ista..:D ale to len tak mimo..:) vyzera super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak v podstate je od šikmých :D až z Hongkongu :D ale táto je trocha známejšia asi než ta čo ma tvoja spolužiačka :))

      Odstrániť
  4. o takom niecom som este nepocula,ale paci sa mi to :P pridala som to na moj wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem o ní ještě neslyšela a vypadá super! Hned jí jdu najít ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hm tak táto špirálka vyzerá skvele! Nepočula som od nej,ale výsledok naozaj hneď vidno.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)