Miss Sporty - zbierka

Ahojte, dnes som sa rozhodla spraviť taký väčší článok ohľadne mojej zbierky miss sporty výrobkov. S touto značkou som veľmi spokojná čo sa týka lakov na nechty, vyhovujú mi farby a hlavne to že mi držia na nechtoch viac ako deň. Čo u iných značiek tvrdiť nemôžem. Tak si prečítajte čo sa u mňa doma, z tejto značky, nachádza.
Tieto sú z rady Clubbing colours a to v odtieňoch (zľava doprava) : 453, 452, 044, 302. Ten žltý som zatiaľ nepoužila, ale je to krásna sýta farba. Všetky štyri majú kvalitný hrubý štetček, čiže sa s ním dobre nanáša, zo všetkých stačia dve vrstvy a dosiahnete požadovanú farbu. Spokojnosť !

Tieto tri sú z rady Lasting colours (up to 10days) a sú v odtieňoch (zľava doprava) : 480, 151, 525. Veľmi rada nosím všetky, a ako som už spomínala tieto laky vydržia NAOZAJ aj 10 dní ! Majú hrubší štetček, čím sa výborne nanášajú. Pri tých bledších mi treba aj tri vrstvy, pri tom bordovom stačia dve a lak vám vydrží veľmi dlho na nechtoch. Vysoko odporúčam ! :)

Tieto dva, opäť červené, sú už trocha staršie ale vyhadzovať sa ich určite nechystám. Vôbec sú neni staré a zoschnuté, práve naopak sú ako nové, pár krát používané. Proste Miss sporty je kvalitka. Síce nemajú taký hrubší štetček, ale nemajú ho ani najtenší, takže pohodička. Sú v odtieňoch 160, 150. :)

No a ostatné laky. Check matte poznáte, dáte si hocaký lak , nanesiete naňho tento zmatňujúci a máte krásne nechty, ja som ho používala najviac na čierny alebo bordový. Ďalšie dva sú Disco tech, to už mám dlho, veď to aj vidno. Používala som ho iba ako vrchný lak, pretože on je tak jemnučko sfarbený do fialova, kvôli tomu že svieti pod tým UV svetlom,no a krásne mi zvýraznil ten lak a mohla som vyraziť. :D Ďalej je to Sparkle touch v odtieni 889. Nieje taký hustý ako by som chcela, ale veľmi pekne ukáže na nejakom ružovom laku. No a na slnku sa krásne odráža. Vidieť ho môžte aj tu. Ďalší je Metal flip v odtieni 050. V podstate má dve farby a to metalovú zelenú a metalovú červenú, tak by som ich nazvala. Vidieť ho môžte tu. A posledný je z rady lakov na francúzsku manikúru, používam ho keď chcem mať nechty fakt úplne prirodzené, dám jednu vrstvu a idem. :)

Spokojnosť taktiež, druhé tiene si môžte pozrieť na mojich očiach tu. Sú veľmi pekné , sýte farby. Prvé používam menej ale taktiež proste sýte, neopadávajú z očí, najviac používam tú bledučkú farbu, nazvala som ju champagne, do vnútorného oka na rozjasnenie. Za tú cenu sa vysoko oplatia ! :)

Prvý som zatiaľ použila len na jedno líčenie na stužkovú, je to, povedala by som čistá perleť. Je v odtieni 020. Druhý je v odtieni 009 a je úžasný, z neho mám už aj značnú časť minutú. Veľmi krásna ružová farba, hodí sa či brunetkám tak aj blondýnkam. Stojí nejaké dve eurá, čiže krása.

Špirály mám iba tri, prvú som dostala od Miss sporty za to že som bola medzi prvými 100 ľuďmi zaregistrovaná na ich stránke. Je určená na všetko, zahustenie, predĺženie a rozčesanie. Ja mám z nej krásne rozčesané a predĺžené riasy. Na zahustenie používam už špirálu presne na to určenú, tú druhú. Obe stoja 3,5e. Posledná vec z tejto trojice je bezfarebná riasenka. Používam ju na obočie :D Keď si ho pekne dokreslím tak nanesiem túto riasenku a dodá to obočiu taký prirodzenejší vzhľad. Stojí 1,99e.

Posledné dve vecičky sú korektor a púder, nieje čo vytknúť. Spĺňajú svoj účel. Korektor zakryje a púder zmatní. Ja, keďže už nemôžem používať zmatňujúcu dekoratívku, ho používam na líčenia.


A čo vy, máte nejaký svoj obľúbený výrobok od Miss sporty ? :)

15 komentárov:

  1. tá zbierka lakov je dosť dobrá :-)) ako tak uvažujem aj ja mám veľmi veľa vecí od Miss Sporty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám len jeden krásne koralovo-ružový lak a ten korektor... už veky večné, hádam aj 6 rokov 8-/... ale dobrý je a nie a nie ho minúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak pokial nesmrdí kludne môžeš používať :D

      Odstrániť
  3. teda. to je výrobků... já mám pudr a pár laků a řasenku a rtěnku tu neonově růžovou.. s řasenkou a pudrem moc spokojená nejsem, s lakama ano a rtěnku miluju. hezky voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je ale zbierka! Ja od MS veľa vecí nemám, všetko sú to myslím len laky. A mám ich rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky mám nejradeji laky od miss sporty..vydrží dlouho na nehtech a mají skvělé barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miss sporty je celkom fajn, ja mám radšej Golden rose a O.P.I. - síce sú drahšie, ale vydržia aj týždeň :)
    XOXO

    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež mám pár lakov od golden rose, ale na mojich nechtoch teda nevydržia :P asi je to individuálne :)

      Odstrániť
  7. Laky mám taky celkem ráda ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám ráda laky od Miss Sporty a myslím si, že kvalita o hooodně převyšuje cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj ja mám velmi vela lakov od miss sporty :)
    a tá tvoja zbierka je fakt velka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. momentálne je asi ešte raz taká veľká :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)