Ahojte!

Prednedávnom som bola s pár kamarátkami vonku, sadnúť si, napapať sa a pospomínať. Bolo fajn ako inak. Stihla som spraviť aj pár fotiek, nejak som na ne pozabudla, tak ich sem teraz dávam. Boli sme sa najesť u nás v Nitre v Starej kotolni, reštaurácia sa otvorila len prednedávnom, ale varia tam výborne :) Normálne som dostala chuť teraz na nejakú dobrotu od nich :P
My tri z Nitry, ako sa hovorí, s kočkami sa poznám už 22 rokov ! Jedna z nich je už aj maminka, kto uhádne ktorá to je ? :))
A toto som si dala do tela, mňamka :))
A jedna nevydarená, musí byť, smiechoty :D

2 komentáre:

  1. strednu slecnu si pamatam z licenia... mamina je asi slecna v ruzovom :) pekne ste..aj my sme taka 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno, presne mamina je ta napravo :))

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)