DIY - short jeans

Helou, už dlhšie som si plánovala spraviť z jedných nenosených rifiel, krátke. Tak som sa do toho včera pustila. Tie rifle nie že by sa nedali nosiť, podľa mňa mali skvelý tvar aj všetko, jediné a najväčšie mínus bolo v tom, že neboli elastické a tak som sa v nich cítila ako uväznená . Tak som sa rozhodla ich teda radikálne skrátiť. Pozrela som si pár video návodov a pustila som sa do toho, zabralo mi to nejak pol hodinu, keď si prirátam aj tie najmenšie veci ako napr. trhanie a strapkanie.
Takto vyzerali pred úpravou.
1. Ešte keď som ich mala na sebe, tak si si bielou ceruzkou nakreslila čiaru, pokiaľ by som ich chcela. 
2. Nakreslila som si čiaru nakrivo ale odstrihla už rovno.
3. Preložila som jednu stranu na druhú a zarovnala.
4. A nakoniec som odstrihla aj druhú nohavicu.
Myslím, že aj debil by to zvládol :D
A výsledok. Samozrejme som si konce troška rozstrapkala, spravila tzv trhance aj na zadných vačkoch aj vpredu. A som spokojná. Teraz sú oveľa pohodlnejšie než predtým. :D

3 komentáre:

  1. Také som si tiež urobila ešte pred 2 rokmi a doteraz nosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lepšie než kupované kraťasy nie ? :D

      Odstrániť
  2. Já si takhle jednou udělala tříčtvrtáky z mých starých oblíbených džín.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)