INSTATIME

white
kaviár-kto ho nemiluje?
sunset
v prácičke cez prestávku
orange
food
my tri z Nitry
brushes
retro
kitty - cestou do práce
rose
palette
nails
energia pre môjho priateľa (učil sa na štátnice)
takúto mňamku som spravila pre komisiu
moja malá zbierka

4 komentáre:

  1. biele conversky sú super, kaviár som ešte nejedla a retro fotka je skvelá, máš na nej krásne linky.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. conversky to nie su :) kaviar velmi vela ludom nechuti , ale urcite treba ochutnat, ja ho milujem :) dakujem :)

      Odstrániť
  2. juuuj, s tým jedlom si mi spravila chute.. Ach, keby nebolo štvrť na 11, tak idem vyžrať chladničku :D Škoda že nás nenapadlo spraviť misu pre komisiu, ale tak aspoň sme im urobili chlebíčky, hoci tá misa vyzerá tisíckrát lákavejšie ako naše kulinárske výtvory... Haha, aspoň mám inšpiráciu na inžinierske štátnice o dva roky.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj vies aka som ja hladna teraz :D najhorsie je ze sme vcera mali oslavu a zostali zakusky, slane veci atd. :D asi si idem radsej lahnut :D som rada ze som ta inspirovala :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)