Rose

Helou, dnes je zasa hic. Z práce som išla hneď k priateľovi, od priateľa sme išli do obchodu, ale tentokrát iba do potravín :D Nebudem ho predsa v takomto teple znásilňovať aby išiel somnou po obchodoch s módou :P On neznáša leto, lebo je krátko tma a nechutné teplo (podľa neho), miluje zimu pretože sú dlhé noci a chlad. Ja práve naopak, milujem keď vstávam do krásneho slnečného, teplého rána, milujem aj to teplo, najlepšie sa znáša pri vode. No škoda že toto leto sa nemôžem opaľovať ani moc zdržovať na silnom slnku. Tak sa len natieram ochranným faktorom :/
No ale k veci, pri jednom z barákov si postarší občania, vytvárajú veľmi krásne tzv. záhradky pred vchodmi. Nám sa na fotenie najviac zapáčili, tieto krásne pestované ruže. Tak som sa postavila, zapózovala a vznikli aj si myslím, že celkom pekné fotky. :))
Vychutnávam si slnečné lúče :P
Troška krivú nôžku tu mám :D
Outfit: Tielko - také výpredaje čo u nás bývajú raz do mesiaca, no bez značky :D, opasok, sukňa kabelka, hodinky - Ebay.com, sandále - Baťa, slnečné okuliare - Oriflame.

P.S.: Možno ste si všimli, som ostrihaná dopostupna a mám to aj skrátené :) Je to fajn zmena a odľahčenie mojej hlavičky, na leto.  :)





4 komentáre:

  1. Moc ti to sluší!! :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne šatičky!
    veľmi ti to na fotkách pristane!
    a fotky sú krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka poviem fotografovy (priatelovy) :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)