Simply retro

Na dnes som si vybrala tému retro. Mám rada retro, vidím v ňom krásne jednoduché outfity, jemný no zároveň výrazný ženský makeup. A samozrejme skvelú hudbu a filmografiu.
Mojím obľúbeným starým filmom je napríklad Some like it hot s Marilyn Monroe alebo druhá klasika Breakfast at Tiffany's s Audrey Hepburn.
No ale k veci, skúšala som si na sebe všelijaké účesy a nakoniec som sa dopracovala k takémuto retro účesu, je úplne jednoduchý. Na hlavu som si dala takúto čelenku ala zapletený vrkoč, no a vlasy som si obkrútila okolo prsta a zasunula pod čelenku, prameň po prameni. Makeup, pozostával z červeného rúžu od Catrice v odtieni č. 090. Čiernej linky od Oriflame. To sú také dve najvýraznejšie zložky. Samozrejme mám aj makeup a bronzér na zvýraznenie lícnych kostí, no a na očiach mám tentokrát aj umelé riasy, sú to tie riasy čo som vám ukázala v príspevku o novinkách.
A náušnice mám ešte zo stužkovej, vôbec ich nenosím ale hodili sa mi k tomuto líčeniu :)

14 komentárov:

  1. Paráda, veľmi ti to takto pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná si :) a páči sa mi to líčenie a aj vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Spadla mi čelist! To je opravdu nádhera!! Ty jsi nádherná :* Moc ti to sluší :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna si :) učes aj líčenie je dokonale :) a kráásna linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takhle výrazná rtěnka ti moc sluší a linky jsou nádherný! :) Celkově to na mě působí moc příjemně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ale na bežný deň by som si asi nedala taký výrazný rúž, iba ak na nejakú príležitosť :)

      Odstrániť
  6. wooow, tak toto Ti veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Práve som sa do teba zaľúbila :D
    Retro štýl mám tiež rada, mohlo by byť zaujímavé žiť v dobách minulých :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uuu červenám sa :D Vďaka, retro mi veľmi sympatizuje tiež :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)