Starostlivosť o riasy

V dnešnom článku som sa rozhodla, že vám prezradím moje tajomstvo krásnych rias. :D
Viaceré z vás mi moje mihalnice chválili, čo ma veľmi teší. Možno je za mojimi riasami genetika, možno starostlivosť. Genetický kód nepoznám, tak vám prezradím aspoň to, ako sa o ne starám. Je to úplne jednoduché, len to chce pravidelnosť a trpezlivosť.

Čomu sa vyhnúť ? 
V prvom rade sa treba vyhýbať stresu, tak ako sa vám stres odrazí na pleti, tak sa odrazí aj všade inde a samozrejme aj na riasach. V druhom rade sa určite vyhnite predlžovaniu rias, je to krásne prvých pár dní možno týždňov, no po čase začnú umelo vložené riasy vypadávať, zostanú vám medzery a čo je najhoršie začnú vám aj tie živé vypadávať. V treťom rade nepoužívajte nekvalitné riasenky, neznámej značky - také z čínskeho obchodu.

Starostlivosť :
1. Dôležité je odličovanie, každý večer. Kedysi sa mi fakt nechcelo, keď už som bola veľmi unavená, lenže to sa odrazilo aj na mojich riasach. Veľmi mi vypadávali a neboli ani pekne vytočené.
Dnešné odličovacie prípravky sú rôzne, najlepšie na mihalnice sú tie odličovače, ktoré sú určené na odličovanie očí. Tie väčšinou obsahujú aj vitamíny A, E, F a niektoré aj kolagén, ktoré vám zaručia krásne vytočené a pevné riasy.
2. Používanie séra tiež nieje na zahodenie. Ja používam od Oriflame presne toto sérum. Volá sa Hyper Stretch a obsahuje komplex Pro-Long, ktorý napomáha ich rastu.
oje dojmy sú také, že už po prvom použití som videla zmenu. Na riasy si toto sérum aplikujem večer po odlíčení, od korienkov po končeky, aj vrchné aj spodné. Proste celé riasy. Ráno pri aplikácií špirály hneď vidno, že riasy sú krásne vytočené, lesklé a vyzerajú celkovo kvalitnejšie. Toto sérum používam každý druhý týždeň, vždy pred spaním.
3. Kvalitnú špirálu !  Chce to kvalitnú špirálu, ja používam tiež od Oriflame z rady Hyper Stretch túto. Ale samozrejme to mením aj z inými, niektoré ste už mohli vidieť v predchádzajúcich príspevkoch. A samozrejme to chce aj správne nanášanie riasenky, nestačí len pohyb zdola nahor, treba tomu aj pridať kmitavý pohyb zprava doľava. :D Ale ťažko sa to opisuje.
4. Do štvrtého bodu patrí vytáčanie klieštikmi a rozčesanie. Toto robím iba vtedy keď vidím, že to riasy potrebujú, mne osobne vydrží vytočenie klieštikmi aj niekoľko dní. Netreba to však preháňať s tým vytáčaním, mohlo by sa stať, že si riasy polámete.
Posledná rada. Keď vám povypadávajú riasy, netreba hneď utekať do kozmetického salóna a predĺžiť si ich, môžte si kúpiť trsy(ktoré sa dajú kúpiť v rôznych dĺžkach a sú jednorázové) alebo si môžte kúpiť pre mňa momentálne najobľúbenejšiu Love Alpha riasenku. :)

P.S.: Najdôležitejšie je tiež dať riasam vydýchnuť a napríklad v nedeľu, keď sa chystáte zostať doma, si na ne nedávajte nič a nechajte ich voľne dýchať.

Takto sa starám o riasy ja. Snáď som vás aspoň trocha inšpirovala :) Majte pekný zvyšok nedele :)

5 komentárov:

  1. Dobrý námet na článok :-) Veľmi sa mi páčia tvoje riasy a o takom sére som ešte nepočula, dobre vedieť :-)
    Ale poviem ti, že ty máš krásne riasy aj keď nie sú namaľované :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné očká máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok! Genetika robí veľa nielen pri riasách, ale celkovo vlasy, pleť, postava atď. Ako vravíš, dôležité ale je sa o seba aj dodatočne starať. Ja používam sérum od Catrice, to sa ale aplikuje ako očná linka, teda nie na celé riasy. Malo by sa používať každý deň po dobu 1 mesiaca v kombinácii so špeciálnou riasenkou z tej istej série. Tú však nemám a sérum si väčšinou zabudnem aplikovať, takže zatiaľ výsledky minimálne. :D Musím si nalepiť niekde papierik SÉRUM !!!! a ešte asi milión výkričníkov, aby som naňho nezabúdala. Inak pokiaľ ide o akékoľvek umelé zásahy do tela, tak to moc nepodporujem. Nemám príliš v láske umelé nechty či mihalnice. Ak je to na špeciálnu príležitosť ako ples, tak to beriem, ale na bežný deň to moc neuznávam. Ničí sa tým vlastné telo a strašne to lezie do peňazí, takže v tom nejaký extra zmysel nevidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)