Summer colours

Letné farby na mojich očiach, práve teraz. Mám novú paletku, takže skúšam. :D Veľmi sa mi zapáčila kombinácia hnedej a tyrkysovej, no chcela som to oživiť tak som pridala aj žltú.
Použité farby:
Ako prvú som použila žltú na celé pohyblivé viečko, pokračovala som bledou hnedou na okraj a do záhybu pohyblivého viečka. Ďalej som naniesla tyrkysovú na okraj viečka, potom bielu na vnútorný okraj viečka, a nakoniec ešte hnedú ale tú tmavšiu na zvýraznenie oka.
A potom klasicky čierna linka, ktorá dodá každému líčeniu šmrnc, špirála pre krásne riasy a oči sú hotové.

10 komentárov:

  1. Můžu se zeptat, kde jsi sehnala paletku? Už o takovéhle velké paletě přemýšlím dlouho, ale odrazuje mě u některých velmi slabá pigmentace :(

    Děkuji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj táto je z Ebay.com, a má veľmi dobrú pigmentáciu :)

      Odstrániť
    2. A nemohla by ses mi prosím podívat od jakého prodejce jsi ji kupovala? Na ebay jsem na ně koukala a někdy mi ta cena přišla docela směšná, tak se bojím, abych nekoupila nějaký šunt :( klidně mi to pošli na e-mail - misahromcikova@gmail.com
      Děkuji!

      Odstrániť
  2. Mať také oči... :( Sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle barvičky ti neuvěřitelně sluší!!! nádhera! :)
    Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vždycky jsem chtěla hnědé oči!!
    A barvičky mám ráda...moc hezky sladěné,sluší!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)