What's new ?

Veľa a preto to musím rozdeliť na časti. Čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, niektoré veci ste možno už videli. Tak som sa rozhodla spraviť aj recenziu trošenka. :) Príjemné čítanie.
Tiene na obočie Essence - o tých ste čítali už snáď na každom blogu. Ja som s nimi spokojná. Bronzér od NYC - taktiež, spokojnosť. Trsy sú z jedného malého obchodíku u nás, používam ich málo ale tiež som s nimi spokojná, je to výborná vec babenky, keď vám nedajbože na jednom mieste povypadávajú riasy a máte tam potom medzeru. Fialový štetček je určený na tvár ja ho používam iba na bronzér, je veľmi jemný, nevypadávajú chĺpky a je značky Essence.
Najviac sa teším, ako inak, štetcom. Sú z ebay.com stáli v prepočte na eurá 5,22e. Čo je super cena, tieto štetce sú určené iba na oči. Dúfala som že som vybrala dobre, predsalen za tú cenu, no, mala som pochybnosti. Ale áno, sú kvalitné, vôbec nevypadávajú chĺpky, sú úplne jemné. Takže som rada.

Makeup náš každodenný. Momentálne je mojím každodenným tento od Rimmel - Wake me up v odtieni Ivory. Sadol mi dokonale. Amen. Má jemné zlatisté čiastočky, ktoré sa odrážajú na slnku. Samozrejme, neľakajte sa, nebudete vyzerať ako Edward Cullen z Twilight :D Stojí tuším 7 eur, no ja som ho kupovala v zľave, kedže využívam body v DM, za 5,23e. Čiže paráda. :)

Nesmú chýbať umelé riasy, taktiež z ebay, v prepočte na naše za 2,46. Za 10 párov, skvelá cena. Ešte som ich nevyskúšala, ale myslím že budú fajn.

Táto ceruzka ? tyčinka? proste mini vec, vôbec nestála za kúpu. Proste na ruke mám asi 5 vrstiev, až vtedy to totiž vytvorí efekt bielej perlete. Škoda, na obrázku to vyzeralo dobre. :P Je z Avonu.

Miss sporty proste klasika, krásna vec :))
Catrice môžte vidieť tu : http://veronika-life-in-picture.blogspot.sk/2013/06/mint-me-up.html .

Zajtra budú novinky z kozmetického kufríka. :)
Dasvidania. ♥

8 komentárov:

  1. tie riasy vyzerajú fajne a ešte tá cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. mne tiez, ale viac ten od miss sporty :)

      Odstrániť
  3. Miss Sporty sú super laky asi všetky :))

    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja už strašne dlho hľadám nejaké dobré štetce:).. tie z ebay sú za 5,22e za jeden alebo dokopi??:)ale aj tak s ebayom neviem robiť a nemám skúsenosti:/.. viem, že to nieje také zložité ale to by som musela otravovať mamku(kedže nemám 18) a ona také veci nerada.. takže by si nevedela poradiť nejaky dobrý štetec na tvár alebo hociaký z napr. DMky? keďže na SK veľa drogérii nemáme, no kt. poznám:D:) ďakujem vopred!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dokopy :P
      na tvár je výborný aj ten od essence fialový :) pokiaľ by si chcela nejaký konkrétny na kontúrovanie alebo tak, tak dobré sú od zoeva :P

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)