Z drsňáčky - princezná

Ahojte, včera som sa trocha pohrala s vizážou sesternice. Zmenila som jej makeup a vlasy, šaty si priniesla sama. Prišla ako drsňáčka a odišla ako pekná upravená kočka. :)
Veď posúďte sami.
Takto prišla, tmavé oblečenie a minimálny makeup.
Ja som jej toho makeupu dala troška viac. Dokonca som jej nalepila aj mihalnice. Líčenie očí je dymové, vo farbách hnedá, biela a troška čiernej. Samozrejme aj čierna linka. Rúž som jej dala matný s farbou zemitej oranžovej.
Tu je detail líčenia :)
Hodila na seba štekle a šaty a bola za krásnu upravenú slečnu. Čo poviete? A tie krásne šaty má z Ebay.com.
Predtým a potom.

Tak čo páči sa vám premena? :)

13 komentárov:

  1. Strašně pekne mas řasy :O :)) Jestli budeš chtít , u mě na blogu je Ga tak tě zvu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Veronika :) S líčením som bola veľmi spokojná. Určite sa ti zverím, keď budem mať nejakú mimoriadnu príležitosť, pretože to s líčením vieš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sesternica je velmi pekna.. pacila sa mi aj predtym aj potom..pekne si ju nalicila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkně si jí nalíčila a udělala vlásky =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fíha, super :) Páčia sa mi tie vlasy ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)