Čo nové za posledné dni ?

Ahojte, konečne po pár dňoch sa vám prihováram prostredníctvom príspevku. Posledné dni som toho mala trošku viac, najskôr oslavy narodenín doma, s kamarátmi vonku a nakoniec s priateľom. Potom som sa flákala po meste a nakupovala, popritom nejaký ten dobrý drink, veď to poznáte. Keď je takto horúco tak bez osviežujúceho drinku sa to nezaobíde. No a nakoniec som vyberala spolu s jedným kamarátom a taktiež aj za pomoci priateľa, kameru. :) Teším sa keď už bude doma a začnem točiť. Ak máte nejaké nápady na video, sem s nimi. Ja už aj mám v hlave, že čo asi by som chcela točiť okrem líčenia, ale veď to potom uvidíte. YT mi dokonca už aj ponúka partnerstvo, no nemám s tým žiadne skúsenosti, tak sa musím asi obrátiť na niekoho kto s tým skúsenosti má. To je asi celé zhrnutie mojich posledných dní.
No a tu sú už nejaké novinky s mojich posledných návštev drogérií. :)
V DMke mali akciu že dva parfémy Playboy za 5e ! No nekúp to :D Páčia sa mi oba, no viac asi ten Play it spicy, pretože Play it rock mi príde až moc sladký. A predtým stál jeden 19,99e , takže parádička.
Viackrát ste sa mohli dočítať, že sa nemôžem opaľovať, kvôli jedným liekom a bla bla. Tak som zvolila alternatívu samoopaľovanie. O týchto Sun dance som čítala len dobré recenzie, tak som sa rozhodla to vyskúšať. Zatiaľ som len v začiatkoch ale potom bude určite recenzia. A keď idem von musím sa chrániť pred slnkom, tak som si kúpila z tej istej rady opaľovacie mlieko s SPF 20.
Dezodorant Balea, klasika, musí byť. Kto má rád sladké dezodoranty určite nebudete banovať, ja začínam banovať, pretože mi príde až moc sladký, neviem no, v drogérií keď som ho troška strekla do vrchnáčika, tak voňal príjemne. Doma keď som si ho strekla na seba, cítila som sa ako cukrová vata.
Pôvodne som chcela píling na tvár ale tento ExfoBrusher od Garnieru bol v akcií, tak reku vyskúšam :D A dobre som kúpila, pretože je skvelý, tie štetinky nie sú tvrdé , sú príjemné mäkké a tekutina vnútri, výborne pení a zdá sa mi aj že je chladivá. Za cenu 4,99e sa to oplatí.

Prvý lak resp. top coat od Catrice ste už videli teraz môžem len potvrdiť, že vydrží dlho a nešúpe sa.
Druhý lak je od Miss sporty v odtieni 535. Ako vyzerá na nechtoch uvidíte zajtra. :D
No a tretia vecička, je rúž od Maybelline v odtieni 150 Faint for fuchsia. Má krásnu sýtu farbu, je mastnejší a hlavne musím potvrdiť je aj dlhotrvácny. Vidieť ste ho mohli v tomto príspevku.


2 komentáre:

  1. pekné vecičky :) ja by som si rada pozrela video roomtour :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem no možno raz spravím také video :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)