CROSS

Pred pár dňami som bola s mamuš na nákupy, tak som ju využila, že nech ma odfotí. :D Je mi to trápne len tak sa vonku bárskde odfotiť. Vždy vyčíham také miesta kde práve nikto nieje. Tak rýchlo cvak a preč.
Toto tričko bolo v zľave za cca 3e, no nekúp to. Je veľmi príjemného materiálu, také vzdušné, čiže trojštvrťové rukávy vôbec neprekážajú v týchto horúčavách. Vybíjance sú prelepené do tvaru kríža, zatiaľ mi ešte žiadny neodpadol. :)
Tričko-Terranova, kraťasy-DIY, sandále-GlamourFashion, kabelka-New Yorker

6 komentárov:

  1. Rada by som vedela kde si ho našla, také podobné som už niekde videla, ale bolo iba v jedno DIY jednej američanky. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v terranove :) pod obrázkom je to rozpísané ;)

      Odstrániť
  2. Juuu, žeby som skočila do Terranovi?! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)