GIVEAWAY

Ahojte, včera večer ma veľmi potešil pohľad na ikonku sledovatelia, na mojom blogu. Pretože tam bolo číslo 200 ! Za čo som veľmi rada a veľmi sa teším. No jedno však viem, veľké ĎAKUJEM patrí jedine vám, mojim pravidelným aj novým čitateľom. :)
A ako som už sľúbila, že pri dosiahnutí 200 sledovateľov spravím GA, tak aj splním. 
Výhra je nasledovná :
Všetko je novučičké a zakúpené iba pre vás. :) Trio krásnych náhrdelníkov s pierkom, ktoré sa dá dať dole. Čelenka s krásnou trblietavou aplikáciou. A nakoniec náramok (ja som ho nazvala) poskladaj si slovo, v ktorom sú koráliky s písmenkami, gumička a silón na navliekanie. :)
Podmienky: 
1. Sledovať môj blog cez GFC
2. Lajkovať moju fb stránku Life in picture 
3. Napísať mi email kde vás môžem kontaktovať
4. Kto bude zdielať túto GA na svojom FB, blogu, hocikde a zanechá mi tu link môže napísať aj druhý komentár + dostane k výhre aj vzorky Vichy, Eucerin, Bioderma, atď.

GA končí 21.7. 2013  Platí pre SR a ČR

28 komentárov:

  1. 1. Sleduji
    2. Lajknuto
    3. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    4. http://czechgiveaways.blogspot.cz/2013/07/life-in-picture-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem ťa už dlhšie:)
    nataly adameova-GFC
    adameova natali- FB

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zdielam: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/182412608594154
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem
    e-mail: lucinkabalintova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduju už nějakou dobu- na fb jako Dullsinea, můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz
    Moc ráda bych vyhrála, ta čelenka je totiž fakt bezvadná!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. https://www.facebook.com/blogDullsinea?ref=hl
    Sdílím tady! Můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. splněno :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Splneno :) krasna a originalni ga ;)
    annasglamour@volny.cz

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduju :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. splnené :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Podmienky splnené :))
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tomu sa vraví krásny výber darčekov :)
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. splnené :-)
    luckakrcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. https://twitter.com/pupi_wRrr/status/352441375708561408
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. zdielala som tu: http://www.facebook.com/NailsWithBaska

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Veronika Nikkie Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    E-mail: veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. splnené už dávno
    lizzy-fashion@centrum.sk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jé to jsou krásné věcičky, všechny bych hned uživila :)

    GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. jana.uhrinova@gmail.com
    splnene vsechno

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)