Miss sporty recenzia + výherca GA

Dnešný príspevok bude recenzia, keďže som začala spolupracovať so značkou Miss sporty, za čo som veľmi rada, vám teraz prinášam recenziu na novinky. Čím sú špirála Pump up booster mascara 24h, ktorá je vodeodolná a Pump up booster eye liner 24h, tiež vodeodolná. No a na obrázkoch nižšie môžte vidieť výsledok.
Pred.
Po nanesení linky.
Takže kočky, linku môžem len odporučiť. Doma mám iba linky s hrubším aplikátorom alebo fixku. No a táto linka má tenký, dlhý a mäkký aplikátor, čo znamená, že sa mi s ňou veľmi ľahko nanáša. Po nanesení rýchlo zaschne, čo je tiež pozitívum, aspoň sa hneď neotlačí na viečku, keď otvorím oko. No a výdrž ma tiež veľmi dobrú. A čo je najdôležitejšie, tak ako sa v jej názve nachádza, že je vodeodolná, tak naozaj je. Stačí si pustiť Titanic a zbadáte :D

Po nanesení špirály.
Keďže som neni zvyknutá na širšie kefky, tak som si to musela nacvičiť, kým som bola spokojná. Ale kočky, ktoré obľubujú skôr tieto širšie kefky a chystajú sa k moru, na kúpalisko alebo pozrieť Titanic, môžu byť spokojné. 
Takže pokiaľ chcete byť baby krásne aj pri vode (ktorá nechceme?!) tak túto dvojicu môžem len odporučiť. :)

Aby sme sa presunuli ku GA, tak výherkyňou sa stáva : 

Zuzana Stanko

Gratulujem a prosím ozvi sa mi na môj email : uharcekovav@gmail.com. Čím skôr tým lepšie. :)

Ostatné nebuďte sklamané, najbližšie bude GA keď počet followerov stúpne na 200. ♥

14 komentárov:

  1. ja s tých tvojich liniek raz padnem na riť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá linka je dokonalá.. Som zvedavá kedy sa mne taká podarí :D :)))
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chce to veeeela trenovat, hovorim z vlastnej skusenosti :)

      Odstrániť
  3. Si asi jediná blogerka, ktorá robí linku presne podľa mojich predstáv, navyše ti tento tvar dokonalo sedí!!! Inak tiež testujem tieto vecičky od MS, z linky som nadšená, špirálu som zatiaľ mala len tak na hodinku a nie som zvyknutá na tú kefku, tak tiež sa učím pracovať s ňou, aby bol výsledok dobrý :D V tomto sme fakt rovnaké :)

    Inak pozerám, že už máš tých vytúžených 200 čítateľov, takže gratulujem. Verím že to číslo neprestane rásť. ;-) A mám veľkú radosť z výhry. Idem ti poslať mailík..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj ozaj rovnaké :) ďakujem krásne :) teším sa veľmi z dvestovky :D

      Odstrániť
  4. A jak se ti to odličovalo?? :) Víš, měla jsem voděodolnou řasenku a málem jsem si vytrhala řasy..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trvalo to dlhšie , ale odlíčilo sa to v pohode. Myslím, že keby mám odličovadlo na vodeodolný makeup tak to je za chvíločku :)

      Odstrániť
    2. Tá linka je dokonalá...A ako povedala Zuzka tak naozaj dokážeš tú linku nakresliť tak krásne a rovno ;)

      Odstrániť
  5. Krásny článok,koľko stála tá linka?a kde si ju kúpila,v akej drogérií?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na stránke miss sporty nájdeš ceny, nvm presne koľko stojí, a dá sa kúpiť v DMke aj v 101 drogerie :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)