Orange with blue

Helou, tento lak od Avonu ste už mali možnosť vidieť, no nie v takejto kombinácií. Doma mám viacero druhov trblietok a nikdy som ich riadne nevyskúšala na nechtoch. Až teraz. Tieto kráľovsky modré sa mi páčili najviac najprv som ich mala skombinované s nude lakom, ale to vyzeralo ako keby mám iba jeden necht nalakovaný na modro. :D Tak som vyskúšala niečo sviežejšie. No a kombinácia oranžovej s modrou je veľmi pekná a svieža. A robí mi krajší deň. Čo poviete?
No a mám kratšie nechty, viete ako to je keď sa jeden zlomí. :P


6 komentárov:

  1. Tá kráľovská modrá je vážne fajn, trblietky to oživilo. Mňa však na takom nailarte potom rozčuľuje to odlakovanie tých trblietok :/ pre mňa to je stále katastrofa...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj pre mňa tiež :P našťastie mám tip ako to pôjde lepšie dole

      Odstrániť
  2. krásná kombinace!:) a ty třpytky vypadají výborně!♥

    www.lorietta.cz


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj a potom sa ,,výborne" odlakovávali :D ale ďakujem

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)