Spoveď

Ahojte, idem sa vám troška vyspovedať. Mám sa fajn až na pár nezrovnalostí. Tou najväčšou nezrovnalosťou je asi to že som závislá na Olynthe. :( Vyznie to asi smiešne , ale smiešne to nieje. Asi pred pol rokom, keď ešte kraľovala vonku zima som ostala chorá, upchatý nos, kašeľ, atď. Veď to poznáte. Nemala som čas na doktora tak som sa rozhodla že sa z toho dostanem sama, nakúpila som si vitamínky v podobe ovocia, zázvor a ten nešťastný Olynth. Keď som si ho dala, bože to bolo uvoľnenie, krásne som sa mohla nadýchnuť, mala som pocit že znova žijem :D (Ok je to trocha smiešne). No ale dni ubiehali a ja som mala aj po vyliečení nádchy stále upchatý nos, nie že by mi z neho tieklo, proste si moja sliznica zvykla na luxus zvaný Olynth. Tak som si ho striekala každý deň dokola a dokola. A teraz je to už cca pol roka čo si ho kupujem asi každé tri týždne. Keby si ho nestreknem tak mám total upchatý nos, bolí ma celá hlava a dýcham ako pes. A už mám dosť celého Olynthu, tak som sa rozhodla že s tým skoncujem raz a navždy, dám tomu proste stopku. Zatiaľ sa mi to darí. Klop klop. Držte mi palce, nechcem totiž aby mi prepichovali nos, niečo také som čítala. Bleah. Takže baby žiadny Olynth ani iné kvapky a spreje do nosa !!! NIKDY !!! Chcem vám len dobre, verte mi.

Ďalšia vec, ktorú dnes zaradím do môjho spovedného okienka, je že sa sama sebe nepáčim na videách točených novou kamerou :( Nvm, možno to chce len zvyk. No uvidím ako sa to bude vyvíjať. Snáď len dobre, ale tak hlavné je aby sa vám videá páčili. :)
Včera som točila video o mojom každodennom makeupe, ale nepáči sa mi, vôbec! :D Tak aspoň takto fotku vám sem dám.
Moje každodenné líčenie, je založené hlavne na líčení očí.
Áno viem, som tam smiešne vyškerená ale je to fotka zachytená z videa.
Tak to by bolo asi všetko, rada by som zaradila tento článok medzi pravidelný. Uvidím ešte.
Pustite si na náladu: http://www.youtube.com/watch?v=gPDcwjJ8pLg&list=PL8B00EAACDC6857F6. Je to z filmu John Tucker Must Die - klasický americký tínedžerský film. :D Niekedy si pozriem aj taký, je to oddychovečka :)

A čo vy kočky, trápi vás niečo ? Alebo sere? (s prepáčením) :D

10 komentárov:

  1. Uf, závislosť na spreji je na dlhú trať, poznám to podľa seba, našťastie ja ten problém už nemám. Odporúčam ti kúpiť si nejaký prírodný olej na nosnú sliznicu, alebo proste nejaký upokojujúci a pod. a potierať každý večer, skôr sa ti sliznica zregeneruje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem už som si naštudovala a dosť som si veľa prečítala o Coldastop :)

      Odstrániť
  2. Každý sprej (teda aspoň veľká väčšina)na uvoľnenie dutín používa látku, ktorá pomáha odpuchu sliznice ale je návyková a preto by sa nemala používať dlhšie než pár dní. Musíš byť teraz veľmi trpezlivá aby si dokázala s tým prestať, tak dlžím palce.
    Nabudúce skús radšej naparovanie aby si nemusela používať toľko chémie, a tiež to pomáha.
    Držím palce. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, no mne naparovanie nepomáhalo vôbec :/

      Odstrániť
  3. och, šľahlo by ma keby mám upchatý nos tak dlho, neznášam to:/ a olynth používam len občas.. dúfam, že sa nestanem tiež závislou:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja keď som povedala niekomu, že som závislá na nasivine asi si mysleli, že ich chcem len pobaviť, a netušili, že to bola pravda bohužiaľ
    presne ako ty mala som nádchu, chorá som bola a začala som, no potom sa mi zapáčil ten pocit čistého nosa:D a voľné dýchanie a tak som kvapkala každý deň, teda nie deň, ale skôr večer, pretože keď som si ľahla vtedy sa mi ten nos upchal
    bola som u toho krčno-nosného, čo sa volá aj nejak odborne, ale neviem to teraz z hlavy a to bolo vysvetliť mu, keď mi k nosu priložil také kovové, aby videl ako sa to orosí :D, že teraz ja dýchať môžem, že len večer nie, no potom mi predpísal tuším taký sprej na prírodnej báze niečo menej škodlivé, ale to bolo na nič, ani po dvoch baleniach nenastala zmena, vraj sa to dá len nejak tú prepážku operovať alebo čo, no a to reku NIE a akoje to so mnou dnes? celé to bolo o tom, že som mala ten nos tak akoby opuchnutý od tých kvapiek, že len čo ich dlhšie neužívam zrazu môžem krásne dýchať a aj keď som chorá dnes a mám nádchu použijem ich maximálne tri noci a potom schovám do šuflíka, ono to aj ide do peňazí, aj moja krsná večne chodí s kvapkami, ale tá sa toho nezbavila no ja som rada, že mám pokoj, snáď sa to aj tebe podarí :) lebo čím viac ich človek používa tým viac sto akurát tak škodí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj už som 4 deň bez kvapiek a je to celkom fajn, dýchať už viem ale striedavo jednou alebo druhou dierkou, dúfam že budem môcť už čoskoro oboma dierkami naraz dýchať :D

      Odstrániť
  5. Ach zlato moje, tá závislosť ma mrzí. Kvapky a spreje do nosa sú svinstvo. Moja mamina dlhé roky používala Sanorin. Bola na tom presne ako ty - keď si každé ráno nekvapla, bola to hrôza, stále mala upchatý nos.. Našťastie sa už toho zbavila, ale u nej to bola dlhoročná závislosť, odkedy si pamätám, v každej izbe sme mali kvapky do nosa.. :-/ Nechápem ako niečo také môžu vôbec povoliť predávať.. Držím palce aby si to vydržala a bola zasa v poriadku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. great look!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)