Happy

Ahojte ! Prednedávnom mi poslala Tina z Miss Sporty správu na FB , že sa jej veľmi páčilo video Miss Sporty - líčenie 1 :) Hneď táto veta ma veľmi potešila. No a ďalšia veta bola, že mi posiela balíček ako odmenu. Júúúj no hneď mi zlepšila deň. :D Tak som rátala s tým že asi o týždeň to príde a ono to tu bolo už za dva dni.
V balíčku som si našla 4 produkty a to špirálku, just clear špirálku, linku a lesk na pery. No proste krásny balíček. Samozrejme už som aj odskúšala všetky produkty.
Tak začnem poporade.
1. Hollywood forever 8h lesk na pery -  mám v odtieni 358 Kiss Fiction, je príjemnej ružovej farby, krásnej vône a troška lepkavej konzistencie. Väčšinou babám nevyhovuje lepkavá konzistencia, ale čím lepkavejši lesk, tým dlhšie vydrží ! (to ma naučili v oriflame a mám odskúšané a porovnané) :)

2. Studio lash 3D volumythic - krásny lákavý obal, po otvorení ma zaujala kefka, veľmi premyslene zakryvená podľa mňa. Kefka je silikónová. Po odskúšaní som bola nadšená, ja normálne používam dve riasenky, jednu na oddelenie a predĺženie a druhú na zahustenie. Tentokrát mi stačila iba jedna. :D Krásne mi oddelila riasy , predĺžila a aj zahustila. Asi mám novú lásku.

3. Cat's eyes očná linka vo fixke - mám modrú, vyzerá dobre, kreslí dobre, pekná farba, dlhá trvácnosť ! A mačička na obale :))

4. Just clear riasenka - jednu už mám doma, používam ju keď sa mi nechce malovať ale chcem si troška zvýrazniť riasy. No a ešte aj na obočie, nech vyzerá prirodzenejšie aj keď je dokreslené. Skvelá pomôcka za skvelú cenu.

P.S.: Určite uvidíte výrobky aj vo videu. :)



19 komentárov:

  1. Pěkné produkty Ti slečna-paní zaslala :))) Očka jako panenka. a jaký máš pěkný tvar nehtu!<3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fixku mám je bombová aaale oslovila ma napríklad aj špirála. Obal sa mi moc nepáči alee kefka je fantastická aj efekt ktorý urobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fixku mi pochválili už dvaja ľudia :) a špirálu som si zamilovala, určite odporúčam :)

      Odstrániť
  3. Mňa zaujala priesvitná riasenka. Po tej sa určite pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fakt máš krásný nehty ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Špirála ma zaujala najviac, má viac kladných recenzií, tak uvidíme, či neskončí u mňa :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj ja som tiež čítala všelikde, určite za skúšku stojí :)

      Odstrániť
  6. tú fixoidnú ceruzku mám a veľmi rada ju používam, aj keď mi pomaly špička začína vysychať :/ :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fixoidnú :D treba dokúpiť ďalšiu do zásoby :))

      Odstrániť
  7. špirála vyzera fakt super, ja som mala jednu od MS a dokonca som si ju kupila znova :) Inak tu fixku mám a teda je super ale vôbec som ju nemohla odlíčiť, raz som ju skusila na ruku a nešla mi vydrhnuť mala som ju ešte dalšie dva dni..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akurát som sa odlíčila a mne teda tiež zostala modrá linka na očiach vôbec to nejde nijakým odličovadlom dole :D ako vytetované to vyzerá :D

      Odstrániť
  8. z týchto produktov mám odskúšanú linku aj špirálu a musím povedať, že obe produkty sú super. Miss Sporty celkovo patrí k mojim láskam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tu Just clear riasenku si akurat kupila sestra tak sme skusali :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)