INSTAWORDS

Ahojte, dnes trošenka Instagramu a krátkym popisom k nemu :) Dúfam, že máte fajn víkend. Užívajte si toľko tepla. Ja pre vás chystám niekoľko videí. Snáď sa vám budú páčiť a dúfam vás aj niečím inšpirujú. Zatiaľ majú moje videá dobrú odozvu, tak dúfam že to tak bude aj naďalej. Veľmi ma teší každý komentár, like alebo subscribe na mojom YT :)
 Toto ste už určite videli tu.
 Mali sme párty na balkóne u kamošky, počas búrky. A potom sme sa išli zabávať večer von. Fajn deň. :)
 Priateľ mal promócie.
 Moja láska na ktorú točím videá. :)
 Mačacie očiská :D
 Kamoška mi poslala z pohody. Áno volám sa Veronika ale dosť ľudí ma volá Nina :D Dokonca mi niektorý aj gratulujú, ako aj kamoška :D
 Líčeníčko.
 Tieto nechtíky ste videli už aj v tomto príspevku .
 Batman na mňa čakal pri vchode ale nejak sa nepremenil na krásneho svalnáča. Asi som mu mala dať pusu ako žabiakovi. :D
 Zrkadlovka ? :D
 Vždy keď som bola v potravinách tak som pozerala či nemajú Veroniku, nemali :( Dokonca aj teta pozerala a nemali. No a nakoniec ma prekvapila raz priateľova maminka ♥
 1uuuu2škulina3me4realy? :D
 Táto je fresh zo včera, mali sme kamión express na námestí, tak sme šli po pivko, sadli pred divadlo na schody a počúvali muziku. :D

6 komentárov:

  1. Hihi, Batman nedávno vletěl do přítelovo bytu oknem a ( k jeho radosti ), se taky neproměnil na svalovce. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mile fotky, je vidno ze su zivot uzivas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D aj ja mám na blogu prezývku nina, ale normálne sa volám veronika. btw, prechádzam teraz tvoj blog, kdesi som natrafila na skrine v detskej izbe, aké mám aj ja. skoro ako za komunistov, všetci rovnakí nábytok :D

    no, pokračujem v sliedení blogu ďalej, možno nájdem ešte viac spoločných vecí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja som zháňala Veroniku všade a nemali :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)