Modrá je dobrá ?

Mala som chuť na niečo tmavšie na mojich nechtoch. Tak som siahla asi prvý krát po tomto laku z Oriflame. Uf no nalakovať to z tak naprt štetcom bolo dosť obtiažne. Už ho mám druhý deň a stále drží tak uvidíme ďalšie dni :D Farba sa mi páči, aj keď to nieje taká krásna modrá ako som prednedávnom dávala na FB. Takú musím ešte len nájsť. :)

Tu je ten nešťastný štetček, neviem, možno niekomu vyhovujú práve takéto no ja mám radšej širšie a kratšie štetčeky.
Tu už sú použité produkty :)

16 komentárov:

  1. Pěkná barva a s těmi kamínky to vypadá moc hezky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. štetček vyzerá fakt divne ale výsledok je krásny :))

    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj aj sa s ním divne nanášal ten lak :D vďaka :)

      Odstrániť
  3. Rimmel mal ked boli laky lycra blue vouge krasna tmava modra neviem teraz ked su tie salon pro ci je v ponuke

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, vďaka, už som sa zapojila, ja a moja noha s veľkosťou č.39 dúfame že vyhráme :D

      Odstrániť
  5. velmi pekne, elegantne!

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)