Photoshooting in nature

Ahojte, prednedávnom som písala na FB stránke , že som bola modelka. :D A to konkrétne pre jedného známeho. Foteniu sa nevenuje moc dlho, ale fotky z toho vznikli podľa mňa pekné. Fotili sme u nás v Nr v Botanickej záhrade, kde je krásne prostredie. Samá zeleň, jazierko a sem tam aj kvetinky. A na pár fotkách som aj s mojou kamoškou Jankou. Trvalo to nejaké tri hodinky, neviem už presne, no unavená som bola riadne. Fotiek sa spravilo veľa no fotograf vybral a upravil iba tie najlepšie. Veď posúďte sami, či sa vám fotky páčia.:)
Pre zväčšenie kliknite na foto.

25 komentárov:

  1. veľmi pekné fotky, na prvej a poslednej si najkrajšia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je fajn poznať niekoho kto ti vie urobiť pekné fotky a aj sa podľa mňa ľahšie pózuje, keď toho človeka poznáš. Myslím, že fotky sa vydarili :) Najviac sa mi páči foto 3 a 8.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, no bol to známy až tak dobre som ho nepoznala, ale bol tam somnou aj priateľ tak to bolo úplne v pohodičke :))

      Odstrániť
  3. Velmi se mu fotky povedli :) Krásná jsi :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tej prvej vyzeraš trochu ako upír:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už dvaja ľudia mi povedali na tú prvú fotku, že som ako z Upírskych denníkov. :D ďakujem

      Odstrániť
  5. nádherné fotky, moc se povedly :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fotky sú úžasné.. veľmi pekná si na nich :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta s růžama je super.

    Jinak u mě na blogu je nyní giveaway:
    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky, posledná sa mi páči asi najviac :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úplne nádherné fotky!
    veľmi vám to pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě se nejvíc líbí ta třetí fotka! Jinak fotograf je šikovný a modelce/kám to sluší ;)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wau, skvele fotky, asi by som nevedela vybrat len jednu ako najlepsiu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)