SUNSET

Posledné dni mám dosť nabité. Staronová práca, cestovanie, grilovačka, užívanie si ochladenia. To je asi tak v skratke. Dnes som bola v Martine, chceli sme ísť popozerať dačo a ono tam v podstate nič neni. Nieste niektorá z Martina? Ak hej napíšte pod tento článok, nejaké fajn miesta, ktoré by sa oplatilo navštíviť. Samozrejme hory sú tam krásne to ano :)
Ale jeden úsek cesty, bože to je sodoma gomora, asi pol hodinu je taká hrozna zničená betónová cesta, že až. Ako keby ideme na koni. :D No na koni je to aspoň príjemné, tu mi drnčali zuby ako sme stále nadskakovali. No prežili sme to v zdravý a to je najhlavnejšie.
Pred, asi dvoma dňami ma napadlo, pri pohľade na západ slnka, že to natočím.  Je to iba na skúšku, samozrejme, že vidím že som mohla kameru položiť vyššie a že som nemusela zapínať svetlo, ktoré sa mi následne odráža v okne. Ale aj tak sa mi na to príjemne pozerá a hudba je taká relaxačná. Určite bude takýchto videí ešte viac a kvalitnejších. :) 
A ako sa máte vy ? :)

6 komentárov:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)